زهره مختاری
دیدار مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با مدیر مخابرات منطقه اصفهان
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از اداره روابط عمومی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در این دیدار با اشاره به نقش ارتباطات پایدار در مدیریت هوشمند ناوگان شهری، خواستار تقویت همکاریهای فنی و اجرایی شد.
مدیر مخابرات منطقه اصفهان نیز با بیان ظرفیتهای موجود در حوزه فناوری و شبکه، آمادگی این مجموعه را برای پشتیبانی از طرحهای نوین شهری اعلام کرد.
گفتنی است؛ این نشست در فضایی صمیمی و به مناسبت ایامالله دهه فجر برگزار شد و حاضران ابراز امیدواری کردند که نتایج این همکاریها به ارتقای کیفیت خدمات شهری و رفاه شهروندان منجر شود.
شایان ذکر است؛ در این دیدار، طرفین ضمن تبادل نظر پیرامون توسعه همکاریهای مشترک، بر اهمیت هماهنگی میان حوزه حملونقل شهری و زیرساختهای ارتباطی تأکید کردند.
اهدای خودروی ۲۰۷ به برنده خوششانس همراه اول
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، در مراسمی که در ساختمان معاونت تجاری و امورمشتریان مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد و با حضور مهدی یوسفی معاون تجاری، مهدی کاظمی مدیر دفتر مدیریت، مجید صادقی رئیس اداره امور مشتریان سیار و جمعی دیگر از مدیران و روسای منطقه همراه بود، خودروی پژو ۲۰۷ به عنوان جایزه ویژه طرحهای تشویقی، به برنده این سری از قرعهکشیهای اپراتور همراهاول اهدا شد.
در ابتدای مراسم، مهندس فارقلیطیان مدیر مخابرات منطقه اصفهان، ضمن تبریک دریافت این هدیه به مشترک، با تأکید بر اهمیت جایگاه مشتری در استراتژیهای اپراتور، اظهار داشت: اجرای طرحهای تشویقی و اهدای جوایز، تجلی عملی تعهد، به افزایش رضایتمندی و قدردانی صمیمانه از اعتماد مشترکان است. شرکت مخابرات ایران و همراه اول همواره تلاش کردهاند که علاوه بر تضمین کیفیت در توسعه زیرساختهای ارتباطی، از طریق برگزاری چنین برنامههایی، فاصلهها را کم کرده و ارتباطی مبتنی بر احترام متقابل با خانواده بزرگ مشترکان خود برقرار سازند.
در ادامه مراسم مهدی یوسفی معاون تجاری و امورمشتریان مخابرات منطقه اصفهان نیز به تشریح جشنوارههای شرکت مخابرات ایران و همراه اول پرداخت و شرایط کسب امتیاز در جشنوارههای قرعهکشی همراه را تبیین نمود.
وی اظهار داشت: به ازای هر هزارتومان خرید شارژ، بسته اینترنت و یا پرداخت قبض تلفنهمراه، ۱۰ امتیاز به مشترک تعلق میگیرد که میتواند از امتیازات خود، برای شرکت در قرعه کشیها استفاده نماید؛ البته باید توجه داشت که پس از تبدیل امتیاز خود به شانس، امتیاز مصرف شده برگشت داده نمیشود.
وی افزود: روش های کسب امتیاز برای شرکت در این قرعه کشی به اینصورت است که «هر ۱۰هزار ریال کارکرد یک امتیاز»، «روشن کردن سیمکارت غیرفعال ۵۰ امتیاز»، «تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی ۱۰۰امتیاز»، «خرید و فعالسازی سیمکارت دائمی ۱۰۰امتیاز» و «خرید و فعالسازی سیمکارت اعتباری ۱۰امتیاز» است.
مجید صادقی رئیس اداره امور مشتریان سیار نیز روشهای پرداخت در شبکه همراهاول را توضیح داد و گفت: ستاره یک مربع، یک کد دستوری است که مشترکین از طریق این کد دستوری میتوانند هم خرید شارژ را به سهولت انجام دهند و هم بسته خریداری نمایند و یا پرداخت قبض انجام دهند.
وی ادامه داد: در حال حاضر نیز یک قرعه کشی فعال در جریان هست که مشترکین میتوانند به ازای هر هزار تومن خرید شارژ و بسته و پرداخت قبض تلفن همراه ده امتیاز کسب کنند.
جایزه این قرعه کشی هم سه عدد پژو۲۰۷ و آخرین فرصت این امتیازگیری، تا پایان ۲۶ام بهمن ماه میباشد.
برنده خوششانس این طرح، خانم مهناز پنایی نیز ضمن ابراز خرسندی فراوان از دریافت این هدیه گرانبها، مراتب تشکر خود را از اپراتور همراه اول و تلاشهای مجموعه مخابرات استان اصفهان در اجرای عادلانه و شفاف چنین طرحهایی اعلام کرد.
گفتنی است طرحهای تشویقی همراه اول بهطور مستمر و دورهای در سراسر کشور اجرا شده و جوایز نقدی و غیرنقدی قابل توجهی را به مشترکان فعال اهدا میکند.
همراه اول در پویشی بزرگ، طرح قرعهکشی ۳۱ دستگاه پژو ۲۰۷ ویژه هر استان را آغاز کرده بود که با برگزاری قرعهکشی،برندگان مشخص شدهاند.
بهرهبرداری از مگاپروژه فیبرنوری مجتمعهای شهرک شهید کشوری اصفهان
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، در این مراسم که باحضور جمعی از معاونین و مدیران مخابرات استان و منطقه و جمعی از مسئولین و هیئتهای مدیره شهرک شهید کشوری و مجتمعهای تحت پوشش همراه بود، از سرویسهای مبتنی بر شبکه فیبرنوری شهرک در راستای تسریع پروژه ملی برگردان رونمایی شد.
در ابتدای این جلسه علی ربیعی رئیس ناحیه جنوب گزارشی از وضعیت ارتباطات شهرک و مجتمعهای تحت پوشش داد و بیان داشت: با برنامهریزیهای صورت گرفته و راهبریهای مدیریت منطقه، چندین مجموعه ازجمله مجتمعهای ساختمانی نیلوفر۱ تا ۸ به تعداد ۶۴۰ واحد، مجتمعهای ساختمانی لادن۱ تا ۸ جمعا به تعداد ۶۴۰ واحد، مجتمعهای مینو۱ تا ۶ جمعا به تعداد ۳۰۰واحد در پوشش کامل شبکه فیبرنوری مخابرات قرار گرفته و متقاضیان امکان دریافت سرویسهای پایدار و پرسرعت را بر این بستر دارند و در همین زمان کوتاه، موفق شدهایم ۳۰درصد از این ظرفیت را به اتصال برسانیم.
اصغر فارقلیطیان مدیرمخابرات منطقه اصفهان ضمن تبریک ایام و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از تعامل خوب مدیران شهرک با مخابرات قدردانی کرد و بیان داشت: آنچه امروز به همت و دستان توانمند همکارانم در مجموعه مخابرات برای ساکنین و کسب و کارهای این مجتمعهای عظیم رقم خورده است، نمادی از توانمندی متخصصین مخابراتی در ارائه پیشرفتهترین تکنولوژیهای ارتباطی ثابت دنیاست.
وی در ادامه صحبتهای خود ضمن برشمردن مزایای سرویسهای مبتنی بر فیبرنوری در قیاس با تکنولوژیهای قدیمی مسی عنوان داشت: شبکه ایجادشده جدید، فراتر از یک ارتقاء زیرساختی صرف است؛ ما در حال کاشتن بذر آینده دیجیتال شهر اصفهان هستیم و این مگاپروژه، پهنای باند تضمینشده و تأخیر نزدیک به صفر را برای ساکنین این مجتمعهای عظیم به ارمغان میآورد؛ این مهاجرت کامل از زیرساختهای مسی قدیمی به شبکه نوری نسل جدید و FTTH، ضامن پایداری لازم برای سرویسهای حیاتی آینده مانند اینترنت اشیاء ، استریمینگ ۸k و واقعیت توسعهیافته است.
در انتهای مراسم، حاضرین در منزل یکی از مشترکین ضمن تست سرعت اینترنت فیبرنوری و دریافت سرعتهای دانلود و آپلود بسیار بالا و نزدیک به ۱۰۰۰ مگابیت برثانیه، از نزدیک، کیفیت و سرعت این سرویس را مشاهده نمودند.
گفتنی است آقایان زیدی، عظیمی، شفیعیان، جابرزاده و نیازی از دیگر مدعوین حاضر در این مراسم بودند.
غربالگری نجاتبخش با سرمایهگذاری فولاد مبارکه
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ایراسین؛ اصفهان، قطب صنعتی کشور، امروز در تقاطع اقتصاد و سلامت عمومی ایستاده است؛ جایی که رشد صنعتی و تولید ملی، همزمان با چالشهای جدی بهداشتی روبهروست.
سرطان، بهویژه سرطان برست و کولورکتال (روده بزرگ)، بهعنوان شایعترین نوع سرطان در ایران، سالانه جان هزاران نفر را تهدید میکند و فشار قابل توجهی بر نظام سلامت وارد میآورد.
طبق آمار رسمی، استان اصفهان با داشتن تنها ۶ درصد جمعیت کشور، حدود ۸ درصد از آمار مبتلایان به سرطان را در خود جای داده و این بیماری دومین عامل مرگ و میر در استان است.
در این شرایط، گروه فولاد مبارکه با ورود به طرح گسترده غربالگری سرطان، فراتر از یک مسئولیت اجتماعی عمل کرده و این اقدام را به یک سرمایهگذاری استراتژیک و پایدار در سلامت عمومی تبدیل کرده است.
این طرح نه تنها تشخیص زودهنگام سرطان را ممکن میسازد، بلکه با کاهش هزینههای درمان و تقویت توان نظام سلامت، نشان میدهد که صنعت و توسعه پایدار میتوانند بهصورت همزمان، سلامت و رفاه جامعه را ارتقا دهند.
آغاز و ابعاد طرح غربالگری
طرح گسترده غربالگری سرطانهای برست و کولورکتال از آبان ۱۴۰۴ با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و حمایت فولاد مبارکه کلید خورده و اکنون در بیش از ۱۲۰۰ مرکز خدمات جامع شهری، روستایی، پایگاه و خانه بهداشت فعال است؛ خدمات ارائه شده به مردم به صورت رایگان و با هدف تشخیص زودهنگام بیماری است و استقبال مردم از این طرح اهمیت توجه به حوزه سلامت و ضرورت تشخیص زودهنگام بیماریها را نشان میدهد.
حل چالشهای سیستمی با حمایت فولاد مبارکه
یکی از مشکلات اصلی اجرای برنامههای غربالگری، کمبود تجهیزات و کیتهای تخصصی است که به گفته زهرا روانخواه، رییس گروه بیماریهای غیرواگیر معاونت بهداشت استان اصفهان، تأمین «تست فیت» که اولین قدم در غربالگری کولورکتال است، با محدودیت مواجه بود، اما با حمایت فولاد مبارکه، این کیتها بهطور مستمر تأمین شدهاند؛ همچنین دستگاههای ماموگرافی و کولونوسکوپی با حمایت مالی فولاد مبارکه تأمین و تعمیر شدهاند و مشوقهای ارائه شده برای متخصصان، ظرفیت ارائه خدمات بخش دولتی را افزایش داده و هزینههای مردم را کاهش داده است.
در حال حاضر، حدود ۶۰۰ پزشک و ۲۵ متخصص در قالب خرید خدمت در این طرح همکاری دارند.
تشخیص بهموقع، کلید درمان
با توجه به اهمیت تشخیص زودهنگام سرطان، آمارهای اخیر معاونت بهداشت استان اصفهان نشان میدهد که غربالگری منظم میتواند جان بسیاری از افراد را نجات دهد و هزینههای سنگین درمان را کاهش دهد.
بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط رئیس گروه بیماریهای غیرواگیر معاونت بهداشت استان اصفهان، از میان ۵۸۹۳۹ نفر شرکتکننده در غربالگری کولورکتال، حدود ۴۲۵۷ تست مثبت داشتند و نیازمند انجام کولونوسکوپی بودند؛ در مجموع ۷۹۹ کولونوسکوپی انجام شد که منجر به تشخیص ۱۴ مورد سرطان روده بزرگ و ۲۵۶ پولیپ شد.
از این تعداد، ۷۶ پولیپ پرخطر شناسایی شد که در صورت عدم برداشت میتوانست در سالهای آینده به سرطان تبدیل شود.
در حوزه غربالگری سرطان برست نیز ۹۱۷۶۹ مورد انجام شده است که ۳۶ مورد سرطان تشخیص داده شد؛ این آمار نشان میدهد که تشخیص زودهنگام سرطان نه تنها جان بیماران را نجات میدهد، بلکه فشار بر نظام سلامت و هزینههای درمان را نیز کاهش میدهد.
اقتصاد پیشگیری؛ بازگشت سرمایه اجتماعی و مالی
فولاد مبارکه با درک اهمیت سلامت عمومی و نقش حیاتی تشخیص زودهنگام سرطان، رویکرد خود در مسئولیت اجتماعی را از کمکهای پراکنده به پروژههای اثرگذار و پایدار تغییر داده است.
این اقدام، نه تنها جان افراد را نجات میدهد، بلکه هزینههای درمانی را کاهش داده و بهرهوری و اعتماد جامعه پیرامونی شرکت را تقویت میکند.
سعید زرندی، مدیرعامل فولاد مبارکه، با تشریح رویکرد این گروه در مسئولیت اجتماعی، تاکید کرده است: سیاست گروه فولادمبارکه از پرداختهای خرد و پراکنده در حوزه مسئولیت اجتماعی، به سمت پروژههای اثرگذار و ماندگار تغییر کرده است.
وی محور اصلی مسئولیت اجتماعی این گروه را پیشگیری از سرطان اعلام کرد و توضیح داد: با تمرکز بر پیشگیری سرطان سینه در بانوان و سرطان کولون در آقایان، در استان اصفهان حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در جامعه هدف قرار میگیرند.
مدیرعامل گروه فولاد مبارکه تأکید کرد: شناسایی زودهنگام میتواند هزینههای سنگین درمان را کاهش دهد و از ورود بیماران به مراحل پیشرفته جلوگیری کند.
از منظر استراتژی صنعتی، فولاد مبارکه با این اقدام، سلامت کارکنان، خانوادهها و جامعه پیرامونی خود را تضمین میکند که به افزایش بهرهوری و کاهش غیبت از کار منجر میشود، اعتماد عمومی و وفاداری جامعه محلی نیز افزایش مییابد؛ دارایی نامشهودی که به اعتبار و برند شرکت اضافه میکند.
الگوبرداری از تجارب جهانی
طرح فولاد مبارکه با پروژههای مشابه شرکتهای بزرگ فولاد دنیا همسوست؛ برای نمونه، ArcelorMittal در آفریقای جنوبی و Steel Blue در استرالیا سالهاست پروژههایی برای غربالگری و حمایت از بیماران سرطان اجرا میکنند. تفاوت فولاد مبارکه در ابعاد و گستره اجرای طرح است.
طرح غربالگری سرطان استان اصفهان، با مشارکت فولاد مبارکه و دانشگاه علوم پزشکی، نمادی از همافزایی صنعت و سلامت عمومی است؛ این اقدام نشان میدهد که صنعت میتواند نه تنها تولیدکننده فولاد، بلکه حامی سلامت و سرمایهگذار مسئولانه در توسعه پایدار باشد.
این طرح، الگویی برای ادغام مسئولیت اجتماعی با استراتژی صنعتی و اقتصادی است و ثابت میکند که پیشگیری، سرمایهگذاری و توسعه پایدار میتوانند همزمان تحقق یابند.
حضور مدیرعامل و همکاران شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان، مهندس دادخواه مدیرعامل شرکت و جمعی از همکاران، همگام با سایر اقشار مختلف مردم، با حضور گسترده و آگاهانه خود در راهپیمایی یومالله ۲۲ بهمنماه، بر صیانت و پاسداری از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی تأکید کردند.
این حضور پرشور، جلوهای روشن از همدلی، انسجام و وحدت میان خانواده بزرگ شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان بود؛ حضوری که نشان میدهد کارکنان این مجموعه، علاوه بر ایفای مسئولیتهای حرفهای و خدمترسانی مستمر به مردم، در عرصههای ملی، اجتماعی و انقلابی نیز همواره پیشگام و مسئولیتپذیر هستند.
همکاران خانواده شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با حضور در این مراسم ملی، عزم راسخ خود را برای ادامه مسیر خدمت صادقانه، حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و تلاش برای ساختن آیندهای روشن، آباد و عزتمند برای میهن عزیزمان ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.
تأمین برق پایدار مراسم یومالله ۲۲ بهمن
همزمان با برگزاری راهپیمایی باشکوه یومالله ۲۲ بهمن، همکاران متخصص شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با برنامهریزی دقیق و بهکارگیری تجهیزات فنی، تأمین برق پایدار مراسم این روز ملی و انقلابی را در محل میدان امام خمینی(ره) بر عهده داشتند.
آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان
پیام مدیرکل زندانهای استان اصفهان
به نام خدا
دههٔ مبارک فجر و چهلوهفتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را محضر مبارک مقام معظم رهبری (مدّظلّهالعالی)، ملت شریف ایران و بهویژه خانواده بزرگ سازمان زندانها تبریک و تهنیت عرض مینمایم.
با سلام و احترام،
با افتخار اعلام میکنم که ادارهکل زندانهای استان اصفهان در سال ۱۴۰۴، با حضوری هدفمند، برنامهریزیشده و مبتنی بر سیاستهای فرهنگی ـ اصلاحی، موفق شد در سومین جشنواره سرود و هنرهای آوایی، مذهبی و آیینی زندانهای کشور و بیستوسومین جشنواره تئاتر زندانهای کشور به رتبههای برتر دست یابد؛ دستاوردی ارزشمند که نشانگر همافزایی سرمایههای انسانی، هدایت تخصصی فعالیتهای فرهنگی و بهرهگیری هوشمندانه از ظرفیت هنر در مسیر اصلاح و بازاجتماعیسازی است.
این موفقیت حاصل تلاش مستمر مددجویان، زندانیان، کارکنان و سربازان وظیفه، همراهی مدیران، رؤسای زندانها، مسئولین فرهنگی، کارشناسان هنری و هدایت دلسوزانه مربیان هنری است که توانستند استعداد، خلاقیت و ظرفیتهای فرهنگی نهفته در زندانها را به نمایش بگذارند. تجربه این جشنوارهها بار دیگر ثابت کرد که هنر، فراتر از یک ابزار هنری، میتواند بهعنوان ابزاری راهبردی در اصلاح، تربیت و بازاجتماعیسازی نقشآفرینی کند و فرصتهای ارزشمندی برای شکوفایی استعدادها و ارتقای سرمایههای فرهنگی فراهم آورد.
ضمن ارج نهادن به جایگاه حرفهای و تخصصی داوری، مراتب سپاس و قدردانی خود را از داوران محترم این جشنوارهها اعلام میکنم:
مرحله استانی جشنواره تئاتر زندانهای کشور:
آقایان امیرهوشنگ جمشیدیان و محمدرضا رفیعی و سرکار خانم مریمالسادات معلایی
مرحله استانی جشنواره هنرهای آوایی:
آقایان سید فرشید پاکروان و شهریار زمانی و خانمها سمیه فرامرزی و آیدا باستانی
نگاه کارشناسانه، حرفهای و منصفانه داوران، نقش تعیینکنندهای در ارتقای سطح فنی آثار و شناسایی شایستگیهای واقعی هنرمندان داشته و اعتبار و کیفیت جشنوارهها را تضمین نمود.
همچنین قدردانی خود را از حمایتها و همراهی ارزشمند ادارهکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اعلام میکنم؛ نهادهایی که با تعامل سازنده و پشتیبانی مؤثر، زمینه مشارکت فعال و موفق هنرمندان زندانها در این رویدادهای ملی را فراهم ساختند.
با تأکید بر ضرورت نهادینهسازی و توسعه فعالیتهای فرهنگی و هنری در زندانها، بر این باورم که تشکیل، تقویت و استمرار گروههای تخصصی هنرهای آوایی و نمایشی در تمامی زندانهای استان، نهتنها مسیر تعالی فرهنگی و هنری مددجویان را هموار میکند، بلکه بهعنوان یک راهبرد اصلاحی، نقش مهمی در ارتقای روحیه اجتماعی، اخلاقی و انسانی آنان ایفا خواهد نمود.
بدینوسیله از تمامی مدیران، رؤسای زندانها، تلاشگران فرهنگی، مربیان، کارکنان، سربازان وظیفه و مددجویان هنرمند استان اصفهان که با انگیزه، خلاقیت و همت خستگیناپذیر خود این موفقیتها را رقم زدند، صمیمانه قدردانی میکنم و تأکید مینمایم که با نگاه آیندهنگرانه و برنامهریزی راهبردی برای سال ۱۴۰۵، گامهای فراتری در مسیر رشد و تعالی فرهنگی و هنری زندانهای استان برداشته خواهد شد.
منصور بیژنی
مدیرکل زندانهای استان اصفهان
افزایش پایداری برق قمصر
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از پایگاه اطلاعرسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان (پاتنا) به نقل از امور برق شهرستان کاشان، در آستانه ۲۲ بهمن، فیدر جدیدی از ایستگاه ۶۳/۲۰ کیلوولت قائم در جاده قمصر راهاندازی شد که موجب افزایش پایداری شبکه برق این شهر و کاهش خاموشیهای غیرمترقبه گردید.
با بهرهبرداری از این فیدر فشار متوسط، شهر قمصر هماکنون از دو فیدر مجزا بهرهمند است که قابلیت اطمینان شبکه را بالا برده و خاموشیهای برنامهریزینشده را به شکل چشمگیری کاهش میدهد.
این پروژه با هزینهای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال و به صورت مشارکتی تأمین مالی شده، ظرفیت جدیدی به شبکه توزیع برق شهرستان اضافه کرده و زیرساخت مناسبی برای توسعه آینده قمصر ایجاد میکند.
با تکمیل این طرح، شهروندان قمصری از خدمات برق پایدارتر بهرهمند شده و مشکلات ناشی از قطعیهای پیشبینینشده کاهش مییابد.
رفع ضعف ولتاژ و ظرفیتسازی شبکه
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از پایگاه اطلاعرسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان (پاتنا) به نقل از امور برق شهرستان برخوار، پروژه ظرفیتسازی و رفع ضعف ولتاژ شبکه برق در روستای محسنآباد – جنب بیتالزهرا (س) با نصب یک دستگاه ترانسفورماتور به بهرهبرداری رسید.
این پروژه در راستای اجرای طرحهای تکریم مشترکین و تأمین برق پایدار، شامل نصب یک دستگاه ترانسفورماتور ۲۰۰ کیلوولتآمپر، احداث ۳۰۰ متر شبکه فشار متوسط و نصب یک دستگاه تابلو توزیع ۴۰۰ آمپر بود.
محمدرضا معینی، مدیر امور برق شهرستان برخوار، هدف اصلی از اجرای این پروژه را بهبود کیفیت توان شبکه، رفع کامل ضعف ولتاژ مشترکین و ایجاد ظرفیت جدید برای فروش انرژی عنوان کرد و افزود: «تأمین برق مطمئن و پایدار، کاهش تلفات شبکه و جلوگیری از بروز خسارت به تاسیسات مشترکین، از نتایج مستقیم عملیاتی شدن پست توزیع جدید است.»
برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات امور برق شهرستان برخوار هزینه شد.
