به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از پاتنا همزمان با چهارم تیرماه، روز «ایثار همدلی و مدیریت مصرف» در هفته مدیریت مصرف برق، از عموم هموطنان دعوت میشود با پیوستن به پویش «یک کولر کمتر» و مدیریت مصارف غیرضروری، در حفظ پایداری شبکه و تأمین برق پایدار برای همه هموطنان، مشارکت فعال داشته باشند.
