به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از پاتنا همزمان با چهارم تیرماه، همگام با «هفته صرفهجویی انرژی» و در فضای معنوی عاشورای حسینی، صنعت برق با تأکید بر شعار «اندکی از آسایش من، روشنایی برای همه»، از هموطنان خواست با مدیریت مصرف و پرهیز از مصارف غیرضروری، در حفظ پایداری شبکه برق و تأمین رفاه عمومی همراه باشند.
