زهره مختاری

زهره مختاری

 

معاون طرح و توسعه برق منطقه ای اصفهان گفت: این دستورالعمل بمنظور برنامه ریزی ، اجرا، پایش و کنترل پروژه ها با هدف ایجاد انسجام ، یکسان سازی، هماهنگی و شفافیت در نحوه کنترل پروژه و گزارش دهی مشاوران در دو بخش نظارت عالیه و کارگاهی در برق منطقه ای اصفهان تدوین شده است.
سیدمحمدرضا نوحی افزود: در این فرایند پروژه ها در هفت بخش کلیات، شرح وظایف مشاوراجرایی ، گزارش های کنترل پروژه، الزامات محتوایی گزارش ها، گردش کار ارسال و تایید، مدیریت تغییر و برگزاری اسناد و پیوست ها پایش خواهند شد.
مهندس نوحی تصریح کرد: استانداردسازی فرآیندها، بهبود کیفیت داده های پروزه برای شناسایی گلوگاه‌های ها، تصمیم گیری بهتر، مدیریت بهینه منابع، افزایش کارایی و تسریع اجرای پروزه ها بر اساس رویکرد PMBOK ازمهمترین دستاوردهای این اقدام است.
وی گفت: این فرایند منجر به ارائه به موقع و دقیق وضعیت پروژه ها و گزارش دهی شفاف، مستندسازی و پیگیری مستمر ریسک ها، تعامل سازنده با پیمانکاران مجریان و مشاوران راهبر ، هماهنگی موثر و پشتیبانی از تصمیم در اجرای پروژه ها خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از خبرگزاری توانیر، در این نشست که با حضور مدیرعامل شرکت توانیر، مدیرعامل ساتبا، مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران و نمایندگان شرکت متانول کاوه برگزار شد، راهکارهای عملی برای تسهیل اتصال نیروگاه‌های تجدیدپذیر به شبکه برق کشور مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.
بر اساس جمع‌بندی این جلسه، شرایط اتصال نیروگاه‌های خورشیدی و بادی به ظرفیت مجموع ۲۷۷۰ مگاوات که در نقاط مختلف کشور در حال احداث هستند، فراهم شد تا این نیروگاه‌ها بتوانند بدون تأخیر و حداکثر تا تابستان پیشِ‌رو وارد مدار بهره‌برداری شوند.

در همین زمینه مقرر شد هر نیروگاه برای تسریع فرآیند اتصال، از ظرفیت‌ها و توان فنی شرکت‌های زیرمجموعه توانیر استفاده کند؛ اقدامی که با هدف کوتاه‌سازی مسیر اداری و اجرایی اتصال به شبکه و افزایش سریع‌تر ظرفیت تولید برق کشور انجام می‌شود.
این تصمیم مشترک میان توانیر و ساتبا، گامی مؤثر در حل مشکل اتصال نیروگاه‌های تجدیدپذیر به شبکه و تسریع در بهره‌برداری از ظرفیت‌های بادی و خورشیدی کشور به‌شمار می‌رود و نقش مهمی در تقویت پایداری شبکه برق در ماه‌های گرم سال خواهد داشت.

 

 

به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، محمد نورصالحی اظهار کرد: با تحویل لایحه بودجه ۱۴۰۵ شهرداری اصفهان به شورای اسلامی شهر از ابتدای بهمن جلسات مستمر کمیسیون‌ها و کمیسیون تلفیق برای بررسی ابعاد مختلف بودجه به‌ویژه در حوزه‌های تخصصی همچون حمل‌ونقل، محیط زیست و فرهنگی برگزار می‌شود.

وی افزود: بودجه ابتدا در کمیسیون‌های تخصصی شورا بررسی می‌شود، سپس جمع‌بندی به کمیسیون تلفیق ارسال می‌شود تا در ابعاد مختلف مجدد بررسی و در صحن علنی جمع‌بندی و ارائه شود؛ هم‌زمان لوایح درآمدی، عوارض و بهای خدمات که شهرداری در حوزه‌های مختلف از مردم دریافت می‌کند، بررسی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه طبق قانون باید شهرداری لوایح را تا پانزدهم بهمن ارسال و شورا تصویب کرده باشد و برای تایید به فرمانداری ارسال کند تا در نهایت قبل از سی‌ام بهمن انتشار عمومی پیدا کند، گفت: قیمت‌هایی که شهرداری سال آینده در حوزه‌های مختلف دریافت می‌کند، عوارض و هزینه‌های تراکم و خدمات مختلفی که ارائه می‌دهد، در تدوین بودجه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نورصالحی با بیان اینکه درحال حاضر لوایح درآمدی روبه جمع‌بندی است، ادامه داد: بهای خدمات مختلفی که شهرداری در حوزه‌های مختلف در سال جاری و سال آینده وصول خواهد کرد، بررسی می‌شود، امیدوارم بتوانیم با روند رشد بسیار کمتر از نرخ تورم، بهای خدماتی که در حال حاضر در حوزه‌های مختلف مردم با آن روبه‌رو هستند را تعیین کنیم.

وی تاکید کرد: شورای اسلامی شهر تلاش می‌کند بسیار کمتر از نرخ تورم و با رعایت حال مردم و رعایت حداقل‌ها برای ارائه خدمت، هزینه‌های حمل‌ونقل عمومی و پسماند و سایر خدماتی که به مردم ارائه می‌شود را تصویب کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: بخشی از لوایح روز سه‌شنبه هفته جاری در علنی شورا تصویب شد و مابقی تا پانزدهم بهمن به تصویب می‌رسد و به شهرداری ابلاغ می‌شود.

شنبه, 11 بهمن 1404 15:27

انجام ممیزی

 

به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از پایگاه خبری شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان، در این ممیزی، چالشها، رفع محدودیت ها و توانمندی سازی روابط عمومی ها جهت عبور موفق از دوره اوج بار تابستان ۱۴۰۵، به تفکیک مورد بررسی قرار گرفت.

تیم ممیزی اعزامی از سوی شرکت توانیر متشکل از آقایان باقر احمدی مدیر دفتر روابط عمومی شرکت برق شهرستان شیراز و سرکار خانم مریم آتشبرگ مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع استان هرمزگان بودند.

 

مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست با اعلام این خبر گفت: بومی سازی این طرح و تربیت مدرسین داخلی به منظور استفاده از دانش همکاران علاقه مند و آموزش دیده در زمینه ارگونومی محیطی  و شناختی از دستاوردهای مهم این طرح بود که با همراهی دکتر چوبینه از دانشگاه علوم پزشکی شیراز در فاز اول در  سال ۱۴۰۳ محقق گردید.

وی با اشاره به این نکته که اقدامات ارزشمند ارگونومی در سازمان که با پیگیری همکاران خلاق و با انگیزه در بخشهای نت مکانیک، فولادسازی، کوره بلند ، نورد ، نسوز و کک سازی و امور فنی کماکان ادامه دارد اذعان کرد: بدون حمایت های مدیران و پیگیری های مسئولانHSE در بخش ها و مشارکت افراد خلاق درکارگاه ها، اجرای این پروژه ها که بعضا بدون هزینه بوده و از قطعات موجود در بخش استفاده شده است، امکان پذیر نبوده است.

بابک بیگی در ادامه افزود: شیوع بیماری های اسکلتی و عضلانی در دنیا در رده دوم بیماری های شغلی قرار دارد و اجرای این پروژها می تواند از بسیاری از محدویت های پزشکی همکاران به ویژه در زمینه اسکلتی و عضلانی در آینده بکاهد. همچنین حضور فعال کارگروه ها در بازدید از بخش های مشمول فاز دوم این طرح می تواند منجر به تکرارتجربه ساخت طرح های خلاقانه  در سایر کارگاه ها گردد که در این زمینه نیز رضایت بازدید کنندگان را به خوبی فراهم نموده است.

وی در پایان از کلیه مدیرانی که به هر نحو با حمایت های خود به مقوله HSE و  اجرای طرح های ارگونومی در کارگاه ها همراستا با تولید  اهمیت می دهند، قدردانی نمود.

سرپرست برنامه ریزی و نظارت بر بهداشت شرکت نیز برتلاش همکاران خود در تحقق رسالت بهداشت حرفه ای و محیط اشاره نمود و گفت: پرسنل خلاق و فنی شرکت معظم ذوب آهن اصفهان در گذشته خالق بسیاری از پروژه های متنوع فولادی در سطح کشور بوده اند و در حال حاضر نیز سعی بر آن است که با هدایت این مهارت های فنی به سمت ارگونومی و با نگاه کاهش هزینه و خسارات انسانی  در جهت افزایش بهره وری  سازمان گام برداریم.

مهدی پورجعفری دبیر کارگروه ارگونومی شرکت در ادامه افزود:  تاثیر بسیار مثبت پروژه های اجرا شده علاوه بر حفظ سلامت کارکنان،  بر کاهش زمان کار و افزایش دقت، افزایش کیفیت تولید و کاهش حوادث به خوبی مشهود بوده است و از تمامی همکاران خود که سعی بر ایجاد تاثیر مثبت در محیط کار دارند تشکر  نمود. وی در پایان گفت:  قصد داریم با کمک مدیریت آموزش که در این مسیر بسیار در اجرای آموزش ها همکاری نمودند، پوشش آموزش های ارگونومی را در سازمان به صد درصد برسانیم و تجارب خود را در این زمینه به سایر بخش ها و حتی شرکت های علاقه مند در سطح کشور منتقل نماییم.

پروژه پیشگیری از آسیب های شغلی با عنوان ارگونومی مشارکتی که در سال ۱۴۰۳ در بخش های اگلومراسیون، نسوز و نورد ۳۰۰و۶۵۰ با موفقیت پایان یافت، در سال ۱۴۰۴ با برگزاری جلسات آموزشی و تشکیل کارگروه در بخش های کوره بلند، تولیدات کک و مواد شیمیایی، نورد۳۵۰ و ۵۰۰، فولادسازی و نت مکانیک نیز آغاز شده است. نشست بعدی کارگروه ارگونومی در اواسط ماه آینده در بخش کوره بلند خواهد بود و دستاوردهای این بخش در حوزه ارگونومی به علاقه مندان ای حوزه معرفی خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از خبرنگار فولاد سجاد طهماسبی، معاون سرمایه‌گذاری و راهبری شرکت‌های گروه فولاد مبارکه و هیئت همراه، پس از بازدید از خطوط تولید و طرح‌های توسعه فولاد هرمزگان و دیدار با علیرضا رحیم، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با بیان مطلب فوق از عملکرد بسیار خوب و ثبت رکوردهای تولید و فروش این شرکت طی ده‌ ماهه امسال، قدردانی و اضافه کرد: خوشبختانه فولاد هرمزگان با مدیریت جهادی در سال جاری، موفق شده بیش از ظرفیت اسمی تولید و رکوردشکنی کند.

در حوزه فروش و درآمد نیز بیش از میانگین بازار رشد فروش و درآمد داشته باشد.

این شرکت در میان تولیدکنندگان فولاد از وضعیت مناسبی برخوردار است. کارکنان و مدیران این شرکت انگیزه و روحیه کار و تلاش گروهی، همدلی و هم‌افزایی خوبی دارند.

فولاد مبارکه به خود افتخار می‌کند که چنین مجموعه وزین و ارزنده‌ای را در اختیار دارد.

وی افزود: فولاد مبارکه برای فولاد هرمزگان برنامه‌ریزی‌های مناسبی تدارک دیده و وظیفه خود می‌دانیم در گروه از برنامه‌های این شرکت برای تولید محصولات کیفی و پیشرفته، حرکت به سمت تولید گریدهای خاص فولادی و جذب بازارهای جدید صادراتی که در راستای استراتژی‌های مدیرعامل گروه مبارکه است، حمایت کنیم.

معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های گروه فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: استراتژی‌های گروه فولاد مبارکه با توجه به موقعیت بسیار ویژه و قرارگیری فولاد هرمزگان در کنار دریا و دسترسی به آب‌های آزاد و بازارهای بین‌المللی، این است که اصلاح خطوط تولید، بهسازی فرایند و افزایش ظرفیت در دستور کار این شرکت قرار گیرد تا با توسعه کمی و کیفی محصولات خود بتواند در بازارهای صادراتی حضور مؤثرتری داشته باشد.

اتخاذ سیاست دریامحور در گروه فولاد مبارکه

طهماسبی در خصوص استراتژی دریامحور شدن گروه فولاد مبارکه تصریح کرد: سیاست‌گذاری جدید در گروه فولاد مبارکه تا افق 1414 مبنی بر افزایش ظرفیت تولید فولاد تا 18 میلیون تن در زنجیره نهایی گروه است.

با توجه به اینکه سقف تولید فولاد در خود فولاد مبارکه به 11 میلیون تن رسیده است، هدف‌گذاری شده که پر کردن فاصله باقی‌مانده تا دست‌یابی به 18 میلیون تن فولاد، در سواحل جنوبی کشور انجام شود.

وی تأکید کرد: فولاد هرمزگان با توجه به زیرساخت‌ها و دسترسی‌های مناسب و حضور قوی و تأثیرگذار خود در منطقه ویژه خلیج‌فارس، به‌عنوان مرکز ثقل این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های گروه فولاد مبارکه اضافه کرد: طی بازدیدی که از طرح‌های توسعه‌ایِ در دست اقدام فولاد هرمزگان انجام شد، پیشنهاد‌هایی از سوی مدیرعامل و مدیران اجرایی پروژه‌های این شرکت مطرح شد که باید در گروه نیز مطرح و در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری شود.

فولاد هرمزگان، مرکز ثقل طرح‌های توسعه‌ای فولاد مبارکه

طهماسبی با اشاره به پشتیبانی این گروه به‌عنوان سهام‌دار اصلی از طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان، خاطرنشان کرد: به‌طور حتم یکی از سیاست‌های گروه فولاد مبارکه پشتیبانی از شرکت‌های زیرمجموعه در اجرای طرح‌های توسعه‌ای است.

در این میان شرکت فولاد هرمزگان به‌عنوان شرکتی با درآمد بیش از 50 هزار میلیارد تومان در سال جاری، محدودیتی برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای خود ندارد.

بااین‌حال فولاد مبارکه بارها به فولاد هرمزگان به شکل‌های گوناگون مانند افزایش سرمایه با آورده نقدی و تقسیم سود مناسب جهت اختصاص سود به افزایش سرمایه کمک کرده است.

وی تصریح کرد: همواره گروه فولاد مبارکه درخصوص طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان دیدگاه حمایتی داشته و به این شرکت به‌عنوان یک شرکت استراتژیک در زنجیره نگاه می‌کند. فولاد مبارکه با تمام توان در کنار فولاد هرمزگان برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای ایستاده است.

به دنبال احداث اسکله اختصاصی هستیم

طهماسبی در زمینه ایجاد زیرساخت مناسب برای واردات و صادرات محصولات گروه فولاد مبارکه بیان کرد: میزان واردات و صادرات شرکت‌های گروه مبارکه به اندازه‌ای است که مانند صنایع توسعه‌یافته در سطح دنیا، به احداث بندر و اسکله اختصاصی در سواحل جنوبی کشور نیاز دارد. در این زمینه به دنبال آن هستیم که در یکی از استان‌های جنوبی کشور این هدف را محقق سازیم.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه برای کل گروه، افق بلندمدت و طرح‌های توسعه‌ای یکپارچه در نظر گرفته‌ایم، احداث بندر اختصاصی در مرحله مطالعه است و در کنار آن، ممکن است به دنبال سرمایه‌گذاری اختصاصی گروه فولاد مبارکه با سرمایه‌گذاری متمرکز شرکت‌های بزرگ گروه، ازجمله فولاد هرمزگان، در کنار بندر اختصاصی باشیم.

اجرای این استراتژی‌ها منوط به تکمیل مطالعات فنی و اقتصادی و تصویب سهام‌داران و هیئت‌مدیره گروه است.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان:

فولاد هرمزگان در مسیر سرمایه‌گذاری هدفمند با حمایت فولاد مبارکه گام برمی‌دارد

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: با حمایت گروه فولاد مبارکه و اتکا به ظرفیت‌ها و مزیت‌های موجود، فولاد هرمزگان در مسیر سرمایه‌گذاری‌های هدفمند و برنامه‌ریزی‌شده قرار گرفته است تا بتواند ضمن تقویت تولید و صادرات، آینده‌ای پایدار و رقابتی برای این مجموعه رقم بزند.

علیرضا رحیم، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان، در جلسه مشترک با سجاد طهماسبی، معاون سرمایه‌گذاری و راهبری شرکت‌های گروه فولاد مبارکه و هیئت همراه، با اشاره به روند تدوین استراتژی‌های این شرکت تا افق ۱۴۱۴ گفت: برای تدوین استراتژی‌های فولاد هرمزگان تا افق ۱۴۱۴، جلسات متعددی با فولاد مبارکه برگزار کرده‌ایم و در این مسیر، موضوعات مهمی درباره آینده فولاد هرمزگان هست که باید با دقت بیشتری مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به استراتژی شش‌گانه گروه فولاد مبارکه افزود: با توجه به اینکه یکی از محورهای این استراتژی، توسعه دریامحور و سرمایه‌گذاری در جوار دریاست، طبیعتاً فولاد هرمزگان می‌تواند یکی از اولویت‌های اصلی در تحقق این رویکرد باشد.

رحیم تأکید کرد: موقعیت جغرافیایی فولاد هرمزگان مزیت مهمی برای توسعه فعالیت‌ها و نقش‌آفرینی مؤثرتر در زنجیره ارزش فولاد کشور به شمار می‌رود.

مدیرعامل فولاد هرمزگان با اشاره به شرایط فعلی صنعت فولاد کشور تصریح کرد: در حال حاضر کشور با مازاد ظرفیت تولید تختال مواجه است و در چنین شرایطی، فولاد هرمزگان به‌عنوان مجموعه‌ای مستقر در جوار دریا، ناگزیر به اتخاذ رویکرد صادرات‌محور است.

رحیم یکی از اولویت‌های سرمایه‌گذاری فولاد هرمزگان در شرایط کنونی را نصب تجهیزات جانبی خطوط تولید برای تولید محصولات کیفی و ویژه عنوان کرد و گفت: این رویکرد در راستای تقویت جایگاه صادراتی شرکت دنبال می‌شود.

وی همچنین از تعریف دو مسیر توسعه‌ای برای فولاد هرمزگان خبر داد و افزود: توسعه زیرسقفی از طریق ریومپ و افزایش تنوع گریدهای فولادی و همچنین ورود به صنایع پایین‌دستی و نورد، دو محور اصلی توسعه و مورد تأکید فولاد مبارکه هستند.

مدیرعامل فولاد هرمزگان با اشاره به چالش تأمین مواد اولیه در آینده صنعت فولاد خاطرنشان کرد: یکی از گلوگاه‌های آتی فولاد هرمزگان و سایر شرکت‌های فولادی، تأمین مواد اولیه است و در این زمینه، نیازمند تدوین سیاست‌های مناسب از سوی گروه فولاد مبارکه هستیم.

وی در پایان به برنامه‌های شرکت برای پایداری تولید اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از کمبود انرژی و پشتیبانی از طرح‌های توسعه‌ای، احداث نیروگاه در دستور کار قرار گرفته و مجوزها و زمین موردنیاز نیز تأمین شده است.

امیدواریم با حمایت گروه فولاد مبارکه، بتوانیم برنامه‌ای هدفمند برای سال‌های آینده تدوین کنیم و آینده‌ای روشن برای فولاد هرمزگان رقم بزنیم.

گفتنی است که در این جلسه، مدیران عامل شرکت‌های تابعه فولاد هرمزگان گزارشی از عملکرد خود به معاون سرمایه‌گذاری و راهبری گروه فولاد مبارکه ارائه دادند.

 

 

درخشش فولاد مبارکه در بیست و هشتمین همایش شرکت های برتر ایران IMI-100 

 

این موفقیت ارزشمند بر اساس نتایج ارزیابی‌های انجام‌شده توسط معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران و با اتکا به شاخص‌ها و معیارهای تخصصی ابلاغی از سوی شرکت مخابرات ایران به دست آمده است.

کسب این رتبه بیانگر برنامه‌ریزی هدفمند، انسجام سازمانی، بهره‌گیری مؤثر از ابزارهای نوین ارتباطی و تلاش مستمر روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان در حوزه اطلاع‌رسانی، ارتباط با مخاطبان، تولید محتوای خلاق و اثربخش و تعامل سازنده است.

شایان ذکر است این برای چندمین بار است که روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان با تکیه بر سرمایه انسانی متخصص و رویکرد حرفه‌ای در عرصه ارتباطات سازمانی، توانسته است در ارزیابی‌های اعلامی از سوی معاونت راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران، مقام اول کشوری را کسب کند و الگویی موفق برای روابط عمومی‌های مناطق مخابراتی کشور باشد.

این دستاورد، گامی مهم در مسیر ارتقای جایگاه ارتباطی منطقه و تقویت اعتماد و تعامل با ذی‌نفعان به شمار می‌رود.

این موفقیت ارزشمند را به مدیریت و کارکنان مخابرات منطقه اصفهان و به ویژه همکاران روابط عمومی تبریک گفته و امید است که در سایه تعهد و تلاش مجموعه کارکنان، این افتخارات برای استان، تداوم داشته باشد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از معاونت ارتباطات شرکت مخابرات ایران، دکتر محمودزاده رییس هیات مدیره این شرکت در نشست مدیران مالی، ضمن بیان این مطلب بر نقش حیاتی شفافیت و اعتبار در موفقیت فعالیت‌های شرکت تأکید کرد: «شفافیت و اعتبار شرکت، کلید جذب سرمایه‌گذاری و تضمین اجرای موفق پروژه‌هاست.»

وی با بیان اینکه شبکه مخابراتی به‌خودی‌خود یک عامل اعتبار و پشتوانه‌ای قوی برای اجرای پروژه‌ها است، افزود: با بهره‌گیری از این ظرفیت می‌توان سرمایه‌گذاری‌های مناسبی برای دسترسی به فناوری‌های روز انجام داد.

دکتر محمودزاده با اشاره به اینکه چالش‌های بازاریابی و توسعه بازار در شرکت مخابرات ایران یکی از محورهای اصلی که باید به آن توجه شود گفت: در کنار تخصص‌های حسابداری و مالی، نیاز جدی مدیران به «نگاه تجاری» و «مدیریت مالی راهبردی» است و فراتر از ثبت اعداد، به خلق ارزش اقتصادی و توسعه بازار بیندیشند.

وی با اشاره به لزوم تصمیم‌گیری دقیق میان کاهش هزینه‌ها یا افزایش سرمایه‌گذاری هدفمند، تصریح کرد : شرکت مخابرات ایران در نقطه‌ای قرار دارد که باید با نگاه راهبردی، جایگاه خود را در «مثلث سرمایه‌گذاری، فناوری و بازار» به‌درستی تعریف کند. 

رییس هیات مدیره افزود: شرکت مخابرات ایران به‌عنوان یکی از ارکان زیرساختی کشور، نقشی فراتر از یک بنگاه اقتصادی صرف دارد و نیازمند نگاه توسعه‌محور ملی است.

وی با بیان اینکه شبکه مخابراتی خود اعتبار است و پشتوانه قوی برای اجرای پروژه هاست گفت با آن می توانیم سرمایه گذاری های مناسبی برای دریافت تکنولوژی انجام دهیم.

دکتر محمود زاده به افزایش امید و اعتماد سرمایه‌گذاران نسبت به آینده شرکت مخابرات ایران اشاره کرد و گفت:  با بهبود فناوری، توسعه بازار و شکل‌گیری مدل‌های درآمدی جدید، دیگر شرکت به‌دنبال سرمایه‌گذار نخواهد رفت، بلکه سرمایه‌گذاران و بانک‌ها خود متقاضی مشارکت خواهند بود. این تحول، نشانه‌ای از تغییر نگاه بازار به آینده سهام و جایگاه راهبردی شرکت مخابرات ایران است.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، ابراز امیدواری کرد که با تداوم شفافیت، ارتقای اعتبار و اتخاذ تصمیمات هوشمندانه در حوزه مالی، مسیر اجرای پروژه‌های راهبردی شرکت مخابرات ایران با قدرت و انسجام ادامه یابد و نتایج ملموس آن در سطح ملی مشاهده شود.

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه‌ی فجر، دهه‌ تجدید عهد و میثاق ملت با انقلاب است.

مقام‌معظم‌رهبری (مدظله العالی)

ایام الله فجر، یادآور رویداد الهی است که در سال ۱۳۵۷ به وقوع پیوست و با پیروزی انقلاب اسلامی دوره سلطنت شاهنشاهی در ایران به پایان رسید.

انقلاب اسلامی گرچه در جغرافیای سرزمین ایران به وقوع پیوست اما نورانیت آن پهنه گسترده‌ای را فراگرفت و موجبات امیدواری مستضعفان و آزادی‌خواهان بسیاری را فراهم ساخت.

اکنون بعد از گذشت ۴۶ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، با وجود تمامی دسیسه‌ها، تهدیدها و تحریم‌ها، ترورهای ناجوانمردانه دانشمندان و فرماندهان نظامی توسط استکبار جهانی در رأس آن آمریکا و اسرائیل‌جنایتکار ، پیام انقلاب همچنان زنده است و ندای شورانگیز الله‌اکبر و فریادهای مرگ برآمریکا همچنان بر زبان ملت شریف ایران جاری است و خاموش شدنی نیست.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی‌(رحمه‌الله‌علیه) و شهدای گرانقدر انقلاب، فرارسیدن ایام الله دهه فجر را به همگان به ویژه همکاران بزرگوار مخابرات منطقه اصفهان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

عزت، سربلندی و موفقیت ملت بزرگوار ایران را از خداوند متعال خواستارم.

اصغر فارقلیطیان

اصغر فارقلیطیان

  • جامعه
  • اقتصاد
  • فرهنگ و هنر
  • علم و پیشرفت
K2_AUTHOR_TEMPLATE زهره مختاری
جمعهب ظ+0330E_تیر+0330Rتیرب ظ+0330_+0330Eتیر+03:300ب ظ+0330E2
  نخستین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر با حضور رئیس دانشگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین مظاهری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، جمعی از معاونین دانشگاه، جمعی از مدیران دانشگاه و رؤسای دانشکده‌ها، برگزار شد.  در این نشست، رئیس دانشگاه با ...
K2_AUTHOR_TEMPLATE زهره مختاری
شنبهق ظ+0330E_تیر+0330Rتیرق ظ+0330_+0330Eتیر+03:300ق ظ+0330E2
  در این نشست بر هدف‌گذاری دقیق انسجام در اجرای برنامه‌ها تقویت هماهنگی بین واحدهای اجرایی، پایش مستمر اقدامات و اجرای مؤثر طرح «مهتاب» به‌عنوان محورهای اصلی مدیریت بار و پایداری شبکه برق تأکید شد. شعار روز ششم هفته مدیریت مصرف برق: حمایت از خادمان انرژی، ...
K2_AUTHOR_TEMPLATE زهره مختاری
پنج شنبهب ظ+0330E_تیر+0330Rتیرب ظ+0330_+0330Eتیر+03:300ب ظ+0330E2
K2_AUTHOR_TEMPLATE زهره مختاری
شنبهق ظ+0330E_تیر+0330Rتیرق ظ+0330_+0330Eتیر+03:300ق ظ+0330E2
  به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از معاونت ارتباطات شرکت مخابرات ایران این سرویس‌ها با بازنگری در حجم ترافیک و در قالب قراردادهای پیش‌پرداخت و پس‌پرداخت برای متقاضیان عرضه شده‌اند. بر این اساس، سرویس‌های پیش‌پرداخت در دوره‌های  یک، سه، شش و ...

پایگاه خبری و اطلاع رسانی

پایگاه خبری شهر اصیل بر اساس رویکرد خبری در حوزه های (سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هنری، اقتصادی، حوادث، فناوری، استانی، تکنولوژی و شهر و کلانشهر) تلاش دارد به‌ روزترین اخبار برخط را در اختیار علاقمندان به حوزه‌های خبری قرار دهد. اخباری که از منابع معتبر اخذ می گردد تا این اطلاع رسانی جامع و کامل، برای همگان در دسترس و مورد اعتماد باشد که امید است در این مسیر، موفق گام برداریم.
این پایگاه خبری متعلق به خانم زهره مختاری ملک آبادی می باشد.

آب و هوا

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب