در چهارمین روز از هفته ملی مدیریت مصرف برق، با اندکی صرفه‌جویی و رعایت دمای آسایش ۲۵ درجه، می‌توانیم در پایداری شبکه برق و تأمین روشنایی پایدار برای همه هم‌وطنان سهیم باشیم.همدلی امروز ما در مدیریت مصرف، تضمین‌کننده روشنایی پایدار فردای ایران است.