زهره مختاری
بهره برداری از ۳۴ مدرسه تا پایان سال در اصفهان
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، ناصر فتحی در حاشیه بازدید خبرنگاران پانا از مدارس شاهین شهر گفت: در گام دوم نهضت توسعه عدالت آموزشی، ۳۴ فضای آموزشی با مجموع ۱۱۰ کلاس و اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان با مشارکت خیران ساخته شده است.
فتحی افزود: در گام اول این نهضت در مهرماه امسال ۱۲۸ مدرسه با ۶۶۰ کلاس و با اعتبار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در استان به بهره برداری رسید.
وی افزود: در گام سوم این نهضت هم سال آینده تا مهرماه ۹۰ مدرسه با مجموع ۶۰۰ کلاس درس با اعتبار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی و مشارکت شصت درصدی خیران ساخته و افتتاح خواهد شد.
پویش تکریم حافظان امنیت همزمان با هفته سربازان گمنام
سربازان گمنام امام زمان(عج) با مجاهدتی خاموش رسالت شغلی خویش را به انجام می رسانند و امنیت پایدار و گسترده کشور عزیزمان ثمره بی ادعایی و پاکبازی فرزندان رشید حضرت امام خمینی( ره) و یاوران مخلص رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظلّه العالی) است.
صرفهجویی ۸ میلیون مترمکعبی آب
خلجی، مدیر حفاظت و بهرهبرداری ازمنابع آب شرکت آب منطقهای اصفهان:
از ابتدای سال ۱۴۰۴ تاکنون ۸۴۰ حلقه چاه غیرمجاز در استان مسدود، پر و مسلوب المنفعه شده که منجر به صرفهجویی حدود هشت میلیون مترمکعب در برداشت از منابع آب زیرزمینی شده است.
از ابتدای اجرای طرح از سال ۱۳۸۶ تا کنون نیز بیش از ۱۱ هزار حلقه چاه غیرمجاز مسلوبالمنفعه شده و حجم صرفهجویی تجمعی به بیش از ۲۳۰ میلیون مترمکعب رسیده است.
از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۹۰۰ پروانه تعدیل شده که حجم صرفهجویی حدود ۵۰ میلیون مترمکعب در پروانه های صادر شده را به همراه داشته است.
افزایش ظرفیت و تثبیت ولتاژ در محله حاجیآباد
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از پایگاه خبری شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان (پاتنا) به نقل از امور برق شهرستان شاهینشهر و میمه، در راستای پاسخگویی به مطالبات مشترکان و توسعه زیرساختهای برقرسانی شهری، پروژه ظرفیتسازی و تقویت تأسیسات برق در خیابان نارون محله حاجیآباد شاهینشهر با موفقیت اجرا شد.
در قالب این اقدام زیرساختی، ۸۰۰ متر شبکه فشار ضعیف خودنگهدار احداث، یک دستگاه پست هوایی با ترانسفورماتور ۲۰۰ کیلوولتآمپر نصب و دو دستگاه تابلو برق ۲۵۰ و ۴۰۰ آمپر راهاندازی شد؛ اقدامی که نقش مؤثری در ایجاد ظرفیت جدید برای متقاضیان، تثبیت ولتاژ و افزایش پایداری شبکه برق منطقه دارد.
برای اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است و هدف اصلی آن ارتقای کیفیت خدمات برقرسانی، افزایش رضایتمندی شهروندان و پاسخگویی به رشد تقاضای مصرف برق در این محدوده شهری عنوان شده است.
شبکه برق کشور در حال عبور از زمستان بدون خاموشی
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از پایگاه اطلاعرسانی وزارت نیرو(پاون)، بر اساس گزارش تحلیلی و راهبردی صنعت برق منتهی به ۱۹ دیماه ۱۴۰۴)، شبکه سراسری برق کشور با تکیه بر ارتقای توان مدیریتی، بهرهبرداری هماهنگ نیروگاهها، مدیریت منعطف سوخت و استفاده حداکثری از ظرفیتهای موجود، در وضعیت پایداری قابل اتکا قرار دارد و تداوم تأمین برق بدون اعمال خاموشی در ماههای سرد سال جاری، علیرغم خشکسالی و محدودیت سوخت، بیانگر تابآوری عملیاتی صنعت برق است.
کاهش ۷۰ درصدی مصرف انرژی روشنایی معابر فلاورجان
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از پایگاه خبری شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان (پاتنا)، در ادامه اجرای سیاستهای کلان مدیریت مصرف انرژی و ارتقای بهرهوری شبکه، شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان در نخستین مرحله از پروژه بهینهسازی روشنایی معابر شهرستان فلاورجان، نسبت به جایگزینی ۴۰۰ دستگاه چراغ پرمصرف قدیمی با چراغهای کممصرف LED اقدام کرد که این طرح منجر به کاهش حدود ۷۰ درصدی مصرف انرژی در بخش روشنایی معابر شده است.
بر اساس این گزارش، در این پروژه چراغهای لاکپشتی ۵۰ واتی با چراغهای LED ۱۵ واتی جایگزین شدهاند که علاوه بر صرفهجویی چشمگیر در مصرف انرژی برق، موجب ارتقای کیفیت روشنایی، افزایش ایمنی تردد شهروندان و کاهش بار شبکه در ساعات اوج مصرف شده است.
نجاری، مدیر امور برق شهرستان فلاورجان، با اشاره به اهمیت این طرح اظهار داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال و در چارچوب برنامههای ابلاغی شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان اجرا شده و علاوه بر کاهش مصرف انرژی، کاهش هزینههای بهرهبرداری و نگهداری شبکه روشنایی معابر را نیز به دنبال خواهد داشت.
وی افزود: اجرای اینگونه طرحها از اولویتهای اصلی شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان در راستای تحقق مدیریت بهینه مصرف انرژی، کاهش تلفات و حرکت به سمت توسعه پایدار بوده و اجرای مراحل بعدی این پروژه در سایر معابر شهرستان فلاورجان نیز در دستور کار قرار دارد.
جلسه هماهنگی مروجین و رابطین مدیریت مصرف و خورشیدی
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از پایگاه خبری شرکت توزیع نیروی برق استان، در این نشست، باقی مدیر دفتر انرژیهای نوین و مدیریت مصرف با تشریح برنامهها و اهداف آتی دفتر و تشریح اقدامات صورت گرفته در جهت تسهیل و تسریع در فرآیندها، ضمن تاکید بر انجام ادامه اقدامات و بازدیدها در حوزه مدیریت مصرف، بر انجام اقدامات رسانهای و تعامل مؤثر شهرستانها با رسانههای محلی تأکید کرد. کارشناسان دفتر نیز گزارشی از آخرین اقدامات شهرستانها در دو حوزه مذکور ارائه و سپس سوالات شهرستانها در حوزه های مرتبط با فعالیتها پاسخ داده شد. تأکید بر ادامه اجرای طرح ملی سبا در کلیه شهرستانها ، بازدید و برخورد با مشترکین پرمصرف و بدمصرف و گزارش دهی مستمر در حوزه های مذکور از دیگر نکات طرح شده در جلسه فوق بود.
در ادامه و با حضور مدیر عامل شرکت، بر تقویت و پیگیری مستمر برنامههای مدیریت بار و مصرف ، گزارش دهی روزانه فعالیتها، توسعه هوشمندسازی و گسترش نیروگاههای تجدیدپذیر تأکید شد.
همچنین ایشان با اشاره به اهمیت نقش مروجین و رابطین، دفتر انرژیهای نوین را مأمور کردند تا با همکاری معاونت منابع انسانی و مالی، ضمن آسیبشناسی قراردادهای فعلی، نسبت به بهبود قرارداد مروجین برای سال آتی اقدام نماید.
انجام ممیزی فعالیتهای روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از پایگاه خبری شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان، در این ممیزی، چالشها، رفع محدودیت ها و توانمندی سازی روابط عمومی ها جهت عبور موفق از دوره اوج بار تابستان ۱۴۰۵، به تفکیک مورد بررسی قرار گرفت.
تیم ممیزی اعزامی از سوی شرکت توانیر متشکل از آقایان باقر احمدی مدیر دفتر روابط عمومی شرکت برق شهرستان شیراز و سرکار خانم مریم آتشبرگ مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع استان هرمزگان بودند.
بلوار نارنجستان کاشان هم به پروژه تقویت شبکه برق اضافه شد
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از پایگاه خبری شرکت توزیع برق استان اصفهان به نقل از امور برق شهرستان کاشان، در ادامه اجرای پروژه های نصب ترانس و تقویت شبکه برق در شهرستان کاشان طرح تقویت شبکه بلوار نارنجستان نارنج 2
با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال با نصب یک دستگاه ترانس ۲۵۰ کاوا به همراه کابلکشی کابل خودنگهدار شبکه فشار ضعیف ۲۰۳ متر و
شبکه فشار قوی به طول ۲۱۰ متر اجرا شد.
خدمت همچنان ادامه دارد.
از پارهگی تا روشنایی در علیآباد
پس از بارش شدید برف و قطعی شبکه در ۵ نقطه از معابر روستای علی آباد بخش تیران و کرون ، پرسنل بهرهبرداری با تعمیر و سیم کشی مجدد، روشنایی را به روستا بازگرداندند.
