در این نشست که با حضور مهدی کاظمی مدیر دفتر مدیر منطقه، ابوذر فتاحی مدیر شهرستان مرکز استان، سیدمحمود حسینی رئیس اداره حراست،قاسم محمدی رئیس اداره بازرسی و جمعی از روسای نواحی مخابراتی و سایر حوزههای مرتبط تشکیل شد، آخرین وضعیت سرقت تجهیزات در نقاط مختلف شهر و استان مورد بررسی دقیق قرار گرفت.
حضار با اشاره به اینکه سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح استان به یک موضوع بحرانی تبدیل شده است، بر ضرورت اتخاذ اقدامات فوری، هماهنگ و اثربخش تأکید کردند.
در ادامه جلسه، راهکارهای عملی از جمله: ایمنسازی کافوها و تجهیز آنها به سیستمهای حفاظتی، خرید و نصب قفلهای استاندارد و مقاوم، شناسایی نقاط پرخطر و برنامهریزی برای پایش مستمر، هماهنگی نزدیکتر با کلانتریها و مراجع انتظامی و تقویت نظارت میدانی در مراکز آسیبپذیر مطرح و مورد تبادل نظر قرار گرفت.
در پایان، مقرر شد اقدامات اجرایی برای پیشگیری از سرقت با سرعت بیشتری دنبال شده و گزارش پیشرفت کار در جلسات دورهای ارائه شود. همچنین بر همافزایی میان واحدهای حراست، بازرسی و مراکز مخابراتی جهت ایجاد پوشش حفاظتی گستردهتر تأکید شد.
