به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از معاونت ارتباطات و روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، با توجه به تنوع روش های پرداخت صورتحساب تلفن ثابت، پرداخت از سایر کانال های غیرمخابراتی ممکن است با تأخیر در ارسال وجه از شبکه بانکی و شاپرک به مخابرات همراه باشد. این موضوع به ویژه در مواردی که تلفن مشترک در وضعیت قطع قرار دارد، محسوس است؛ زیرا تا زمان واریز وجه به حساب مخابرات، وصل تلفن با تأخیر انجام میشود.
معاونت ارتباطات و روابط عمومی مخابرات ایران توصیه کرد: برای بهرهمندی از وصل آنی و مطمئن تلفن پس از پرداخت، مشترکان حتماً از درگاههای مستقیم شرکت استفاده کنند تا وجه پرداختی بلافاصله به حساب مخابرات واریز و خط بدون وقفه وصل شود.
بر اساس این گزارش، روش های مستقیم پرداخت صورتحساب بدین شرح است:
۱- مراجعه به پرتال شرکت مخابرات ایران یا اپلیکیشن «مخابرات من»
۲- استفاده از لینک درجشده در پیامک صورتحساب ارسالی به مشتریان
۳- تماس با شماره ۲۰۰۰ (امکان تماس حتی در صورت قطع تلفن وجود دارد)
۴- شمارهگیری کد خدماتی #۲۰۲۰* و انتخاب گزینه ۳