نمایش موارد بر اساس برچسب: فوتبال سپاهان
قهرمانی تراکتور سپاهان را متحد کرد!
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل، جلسات مکرر و حضور مدیرعامل باشگاه و فولاد مبارکه سپاهان در تمرینات و نشست هایی که با پاتریس کارترون برگزار کرد زمینهساز برطرف شدن بسیاری از مشکلات این تیم داشت و آنها در هفته پایانی با حضور مجموعه مدیریتی، هواداران و عملکرد فنی بازیکنان و کادرفنی توانستند از سد استقلال عبور کنند و به نایب قهرمانی لیگ برسند.
بعد از سوت پایان لیگ شرایط بازیکنان پرسپولیس و سپاهان متفاوت بود، سرخپوشان که عنوان سوم لیگ را کسب کرده بودند در میکسدزون هرکدام حرف خودشان را میزدند و مشکلات مدیریتی این تیم شرایطی ایجاد کرده بود که شکاف بین بازیکنان دیده میشد و این مسائل توسط مدیران این تیم مدیریت نشده است، صحبتهای گولسیانی درباره نابسامان بودن شرایط مدیریتی پرسپولیس گواه این مسئله است و بازیکنان با ریشسفیدی و خویشتنداری در طول فصل سعی کردند تا رختکن تیم را تا هفته پایانی کنترل کنند اما با از دست رفتن نایب قهرمانی آتش خشم آنها زبانه کشید و گلایههایشان را مطرح کردند.
نقطه مقابل نحوه مدیریت و اهمیت باشگاه سپاهان به صحبتهای کریمی و نیازمند بود که نسبت به عملکرد مدیران و حمایت آنها واکنش نشان دادند، مدتی بعد از این صحبتها در تمرینات و نشستهای مختلف مسئولان شرکت فولاد مبارکه، مدیران باشگاه و عوامل مدیریت بارها در تمرینات حاضر شدند و با سرمربی و کاپیتانهای تیم نشستهایی برگزار کردند که نتیجه آن برطرف شدن یا در کمترین حالت مخفی شدن مشکلات بود و آنها توانستند کمتر وارد حاشیه شوند و اگر مشکلی هم در این تیم ایجاد شد و وارد بحران شدند به علت نتایج و مسائل فنی بود.
نایب قهرمانی تیم فوتبال سپاهان در لیگ برتر و راهیابی به مسابقات آسیایی مبارک
همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان و باشگاه سپاهان برای ترویج مصرف بهینه انرژی در آستانه دیدار حساس هفته پایانی لیگ برتر
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از پایگاه خبری شرکت توزیع برق استان اصفهان (پاتنا)، در آستانه دیدار تیمهای فوتبال سپاهان و استقلال از هفته پایانی لیگ برتر، نشست مشترکی با حضور مدیران روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان و باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد.
هدف این نشست، هماهنگی لازم برای برگزاری مطلوب مسابقه و تأکید بر رعایت الگوی مصرف انرژی بهویژه در ساعات اوج مصرف برق بود. با توجه به همزمانی این دیدار با اوج بار شبکه، بر اطلاعرسانی مؤثر به شهروندان و هواداران برای مدیریت مصرف و پیشگیری از اختلالات احتمالی تأکید شد.
همچنین نقش مؤثر رسانهها و روابط عمومیها در فرهنگسازی و ترویج رفتارهای مصرف بهینه در رویدادهای ورزشی مورد تأکید قرار گرفت.
در همین راستا، کمپینهایی با شعار «الگوی مصرف، هواتو + کن» و #۲۵درجه با هدف یادآوری تنظیم دمای کولرها بر روی ۲۵ درجه و مصرف بهینه برق، از طریق تبلیغات محیطی در ورزشگاه نقش جهان و سایر فضاهای عمومی اجرا خواهد شد.