نمایش موارد بر اساس برچسب: شرکت فولاد مبارکه
تا سال 1405 برای محصول تختال رد پای کربن فولاد مبارکه دارای گواهینامه است
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، سید شایان سیف مدیر پروژه طراحی سیستم مدیریت کربن و تدوین ردپای کربن محصولات در شرکت فولاد مبارکه و مشاور مدیریت کربن در صنایع کشورگفت: گواهینامههای ISO 14064-1 و ISO 14067 کاربردهای خیلی متنوع دارند و میتوانند در ارتباطات و در واقع تبادلات بین سازمانی و همچنین بیزینسهای بینالمللی فولاد مبارکه، شناسایی و بهینهسازی ارتباط با ذینفعان مورد استفاده قرار گیرد. با استناد به این گواهینامهها فولاد مبارکه میتواند عملکرد خود را از منظر کربن که یکی از مهمترین شاخصههای محیط زیستی است در دنیای امروز و در سطح بینالمللی بهویژه در حوزه صادرات محصولات بهبود بخشد.
وی افزود: بهخاطر داشته باشیم که در دنیای امروز ما نیازمند این هستیم که گواهی کربن محصولاتمان را در زمان صادرات ارائه کنیم.
باتوجهبه فضای رقابتی که در بازارهای جهانی هست این فرایند میتواند برای سایر محصولات فولاد مبارکه هم ادامه پیدا کند. خوشبختانه برای سایر محصولات هم ما این رد پا را تدوین کردهایم و ان شاءالله قرار است که امسال به روزرسانی شود.
این گواهی تأیید فعلاً برای محصول تختال فولاد مبارکه اخذ شده ولی انشاءالله امسال یا سال آینده نیز شرکت فولاد مبارکه در حال تدوین این فرایند برای محصولات صادراتی خود است.
وی تصریح کرد: ازآنجاییکه این گواهینامهها از سری ایزو هستند دارای بالاترین اعتبار بین گواهیهای بینالمللی در حوزه کربن هستند. مدت اعتبار این گواهینامهها برای ISO 14067 که به رد پای کربن مربوط میشود سه سال است و برای ISO 14064 که به موجودی انتشار مربوط میشود یکساله است. در واقع ما میتوانیم از الان بگویم که تا سال 1405 برای محصول تختال رد پای کربن فولاد مبارکه دارای گواهینامه است.
مدیر پروژه طراحی سیستم مدیریت کربن و تدوین ردپای کربن محصولات در شرکت فولاد مبارکه و مشاور مدیریت کربن در پایان خاطر نشان کرد: به نوبه خود از شرکت فولاد مبارکه اصفهان که این همت والا را داشت که این کار رو آغاز کند متشکرم. ما این فرایند را از 18 ماه پیش آغاز کردیم. برای ما بهعنوان مشاور یکی از سنگینترین کارهایی بود در این حوزه علی انجام دادهایم. ازآنجاییکه کار با تمامی موازین و اصول استانداردی باید جلو میرفت با سختیهای خاص خود مواجه بود.
در تحقق این موفقیت ارزشمند مدیریت و کارشناسان فولاد مبارکه زحمات و پیگیریهای زیادی را متحمل شدند و واقعاً تلاش کردند تا تحت هر شرایطی بهخصوص رویدادهای اخیر کار بر زمین نماند بهخوبی از فعالیت مشاوران پروژه حمایت کردند تا بتونیم امروز شاهد کسب این تأییدیههای بینالمللی معتبر باشیم. واقعاً از صمیم قلب میگویم که هم تبریک دارد و هم جای تشویق.
از آنجای که فولاد مبارکه در بسیاری از حوزهها بین صنایع کشور پیشرو است، بهطورقطع سایر شرکتها هم باتوجهبه فضای رقابتی موجود در بازارهای صادراتی و الزامات بینالمللی، به تبعیت از فولاد مبارکه بهزودی این کار را دنبال خواهند کرد. کمااینکه در چند هفته اخیر هم که زمزمههای کسب موفقیت فولاد مبارکه منتشر شده است، برخی از دیگر شرکتهای فولادی دراینخصوص درخواست همکاری داشتهاند. به نظر میرسد این فرایند بهخصوص برای صنایع پتروشیمی ایران که مباحث ردپای کربن و مقاصد صادراتی دارند بسیار مهم است.
فولاد مبارکه در مسیر تأمین انرژی عملکرد مثبتی داشته است
وی افزود: برای برونرفت از این وضعیت، باید از هر منبعی که در دسترس داریم برای احداث نیروگاههای جدید استفاده کنیم. در دهه ۹۰ به دلیل تصمیماتی که به نظر من درست نبود، دولت در زمینه سرمایهگذاری برای تولید انرژی برق ورود مؤثری نداشت. از طرف دیگر، بخش غیردولتی هم نتوانست وارد عرصه شود و از نظر نظارتی نیز آنطور که باید و شاید، نظارت لازم بر این حوزه اعمال نشد.
حاجیدلیگانی ادامه داد: امروز با افزایش تقاضای برق مواجه هستیم؛ این افزایش ناشی از دو عامل است: یکی افزایش دمای هوا و دیگری رشد جمعیت و مصرفکنندگان صنعتی و غیرصنعتی. از سوی دیگر، با دو کسری مواجهایم؛ اول اینکه به اندازه کافی برای تولید برق ظرفیتسازی نکردهایم و دوم آنکه نیروگاههای برقآبی به دلیل کمبود آب نمیتوانند با ظرفیت مناسب تولید داشته باشند.
وی تأکید کرد: این شرایط مشکلات متعددی را در کشور ایجاد کرده که طبیعتاً صنعت، خدمات و بهویژه بخش کشاورزی را نیز با چالش مواجه کرده است.
نماینده مردم شاهینشهر درباره اقدامات برخی صنایع بزرگ مانند فولاد مبارکه برای مقابله با ناترازی انرژی اظهار کرد: برخی صنایع سنگین و مهم استان اصفهان از جمله فولاد مبارکه اقداماتی در راستای بهبود وضعیت انرژی خود انجام دادهاند و بهعنوان مثال، نیروگاههایی را برای تأمین انرژی مورد نیاز خود راهاندازی کردهاند. این اقدامات میتواند به راندمان تولید آنها کمک شایانی کند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: لازم میدانم از تلاشهای مدیرعامل قبلی و مدیرعامل فعلی شرکت فولاد مبارکه تشکر کنم؛ چراکه هر دو بهصورت جدی پیگیر این موضوع بودهاند و گامهایی مؤثر برای خوداتکایی در تأمین انرژی برداشتهاند. دیگر صنایع نیز باید در این مسیر گام بردارند.
افزایش ۳۰ درصدی ظرفیت انرژی خورشیدی کشور با همت متخصصان اصفهان
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از ادارهکل روابطعمومی و امور بینالملل استانداری اصفهان، مهدی جمالینژاد از افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور به همت شرکت فولاد مبارکه در کوهپایه اصفهان خبر داد و اظهار کرد: این پروژه که با هدف تولید ۶۰۰ مگاوات برق خورشیدی آغاز شد، امروز در اولین گام با ظرفیت ۱۲۰ مگاوات به بهرهبرداری میرسد و منجر به جداسازی ۱۰ هزار واحد صنعتی از سوختهای فسیلی خواهد شد.
وی با اشاره هدفگذاری استان اصفهان در زمینه توسعه انرژیهای خورشیدی تصریح کرد: در اصفهان ۷ هزار و ۵۶۰ مگاوات تفاهمنامه در حوزه انرژی خورشیدی منعقد شده و مطابق برنامهریزیهای انجام شده، ظرفیت انرژی خورشیدی استان تا سال ۱۴۰۷ به ۵ هزار و ۳۰۰ مگاوات خواهد رسید.
استاندار اصفهان افزود: در این راستا، ۲۴۰ مگاوات به شبکه برق کشور متصل شده و ۷۴ مگاوات دیگر تا هفته دولت و ۳۹۷ مگاوات تا دهه فجر امسال به بهرهبرداری خواهد رسید.
وی تأکید کرد: مجموع اقدامات انجام شده در این حوزه در اصفهان، ظرفیت انرژی خورشیدی کشور را به بیش از ۳۰ درصد افزایش میدهد.
تحول گفتمان رسانه ای در صنعت: از اطلاع رسانی تا مشارکت در حل چالشها
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، هادی نباتینژاد پس از شنیدن سخنان حاضرین، برگزاری این جلسه را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: بیشک برگزاری چنین جلسات و تعاملاتی میتواند به همگرایی و همافزایی هرچه بیشتر در مسیر اطلاعرسانی تخصصی، تولید محتوای اثربخش و امیدآفرینی مؤثر باشد. فولاد مبارکه با قوت و انسجام بیشتر از همیشه آماده است تا با رسانههای کشور تعامل و ارتباط داشته باشد و از این طریق به اطلاعرسانی مناسب از دستاوردها و معرفی چالشهای پیشروی صنعت و رفع آنها اقدام نماید.
مدیر روابطعمومی فولاد مبارکه با اشاره به تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب بر توجه به مسئله تولید و شعار سال ۱۴۰۴، از سرمایهگذاری بیش از ۵۰۰ هزار میلیارد تومانی گروه فولاد مبارکه در ۱۵ استان کشور بهعنوان نماد حرکت صحیح این شرکت در راستای اولویتهای کشور و نقشآفرینی این گروه بزرگ صنعتی در توسعه و آبادانی ایران یاد کرد.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت کار حرفهای و تخصصی رسانه در مواجهه با صنعت، خاطرنشان کرد: بهطور قطع باید بین صنعت و رسانه و بالعکس، درک و اشتراک معنای واقعی وجود داشته باشد. همانگونه که صنعت واقف است که رسانه میتواند چه تأثیری در تنویر افکار عمومی داشته باشد، رسانهها نیز باید به اهمیت حفظ و تقویت جریان تولید، چالشها و فرصتهای پیشرو واقف بوده و نقش ویژه خود را در این مسیر ایفا نمایند.
در تفکر مدیریت نوین این شرکت، گروه فولاد مبارکه خانوادهای است به گستره جغرافیای کشور که دغدغه توسعه همهجانبه و متوازن را دارد
مدیر روابطعمومی فولاد مبارکه ضمن قدردانی از زحمات تمامی مدیران روابط عمومی ادوار مختلف این شرکت، گفت:
جای بسی خوشحالی است که مدیرعامل گروه فولاد مبارکه از بدنه صنعت کشور و با پیشینه تخصصی و اشراف به مسائل صنعتی انتخاب شده و در این شرکت مشغول فعالیت است. به همین نسبت، تولید محتوای تخصصی برای ما اولویت دارد.
وی افزود: در حال حاضر، مدیریت فولاد مبارکه با نگاه ملی به تمامی پروژهها و زیرساختهایی که توسعه کل کشور را دربرمیگیرد، مینگرد. در تفکر مدیریت نوین این شرکت، گروه فولاد مبارکه خانوادهای است به گستره جغرافیای کشور که دغدغه توسعه همهجانبه و متوازن را دارد.ددر چنین رویکردی، شرکتهای تابعه فولاد مبارکه در اقصینقاط کشور نیز بهصورت متوازن و همزمان با شرکت مادر رشد خواهند کرد.
تعریف ارتباط ساختاری با رسانهها بر اساس موضوعات تخصصی
وی با اشاره به اهمیت تعریف ارتباط شرکتهای زیرمجموعه با شرکت مادر، اظهار داشت:
با این رویکرد، نوع و چگونگی ارتباط شرکتهای گروه و حتی ارتباط با رسانهها در ساختار نوین، بر مبنای موضوعات و مناسبتهای کاری و عمدتاً تخصصی تعریف میشود. انتظار داریم با این نگاه، شاهد تقویت تعامل گروه فولاد مبارکه با رسانهها باشیم.
نیاز به ابزارهای متنوع برای اطلاعرسانی در اخبار صنعت بزرگی مانند فولاد
نباتینژاد با تأکید بر تنوع رسانهها و سلایق مختلف در تولید محتوا، گفت: امروزه نهتنها در کشورمان، بلکه در تمام دنیا با تنوع عظیمی از سلیقهها در حوزه اطلاعرسانی و دریافت اخبار مواجه هستیم. بنابراین، اطلاعرسانی اخبار صنعت بزرگی مانند فولاد مبارکه نیازمند ابزارها و مسیرهای مختلفی است. رویکرد ما توسعه هدفمند ارتباط با هر یک از رسانههاست تا از این طریق، اطلاعرسانی و ارتباط مناسب با ذینفعان متعدد میسر شود.
رسانهها میتوانند با ارائه ظرفیتهای خود فولاد مبارکه را در شفافسازی و اقناع افکار عمومی یاری نمایند
وی ادامه داد: صنایع بزرگی مانند فولاد مبارکه، همانگونه که از لحاظ تنوع خطوط تولید گسترده هستند، از نظر جامعه ذینفعان نیز بسیار بزرگاند. چنین صنعتی نیاز دارد برای تمامی طیفها، از کودکان تا عموم مردم و متخصصان، در موضوعات مختلف محتوا تولید کند.
نگاه کارشناسی به استفاده از ظرفیتهای مختلف هر رسانه بر این شرکت حاکم است
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: در این میان، هر یک از رسانههای محلی، استانی و ملی جایگاه خاص خود را برای فولاد مبارکه دارند. نگاه کارشناسی به استفاده از ظرفیتهای هر رسانه در این شرکت حاکم است.
تعریف سامانههای استاندارد برای تعامل صنعت و رسانه
وی افزود: در حال حاضر، در فولاد مبارکه سامانهها و استانداردهایی برای تعامل هرچه بیشتر بین صنعت و رسانه تعریف شده است. این شرکت جایگاه ارزشمندی برای رسانه در خانواده خود قائل است و تلاش میکند این ارتباط را گسترش دهد.
درخواست از رسانههای تخصصی برای کمک به حل چالشهای صنعت
نباتینژاد در پایان گفت: درخواست ما این است که رسانههای تخصصی گرهای از مشکلات صنعت بگشایند و با تولید محتوا و روشهای رسانهای، به حل چالشهای صنعت کشور، بهویژه صنعت فولاد، کمک کنند. معتقدیم رسانه باید کنار صنعت باشد، با تولید محتوا و حتی نقد سازنده، با فولاد مبارکه گفتوگو کند و مسیردهی نماید.
ویترین توان صادراتی کشور در ایران اکسپو ۲۰۲۵
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از دنیای معدن، هفتمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران با عنوان «ایران اکسپو ۲۰۲۵»، در حالی از تاریخ ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در محل نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار میشود که این رویداد، بهعنوان مهمترین گردهمایی صادراتی کشور، نقش مهمی در ارتقای جایگاه اقتصادی ایران در منطقه و جهان ایفا میکند. پیشبینی حضور بیش از ۲۵۰۰ مهمان خارجی از حدود ۱۰۰ کشور جهان و حضور مقامات بلندپایه داخلی و خارجی، نشان از جایگاه فزاینده این نمایشگاه در دیپلماسی اقتصادی و تجاری ایران دارد.
در چنین بستری، شرکت فولاد مبارکه بهعنوان بزرگترین صادرکننده غیرنفتی کشور در سال ۱۴۰۴، حضوری استراتژیک و چشمگیر دارد. این شرکت نهفقط یکی از نمادهای صنعتی کشور است، بلکه به عنوان یک بازیگر کلیدی در زنجیره ارزش صنعت فولاد، نقشی بیبدیل در شکلدهی به آینده اقتصادی ایران ایفا میکند.
فولاد مبارکه، پیشگام در صادرات هدفمند
این شرکت در سال ۱۴۰۲ با صادرات ۱.۴ میلیون تن محصول فولادی به ارزش بیش از ۷۰۷ میلیون دلار موفق شد در میان شرکتهای بزرگ کشور درخشید و ۱.۴۳ درصد از ارزش کل صادرات غیرنفتی ایران را به خود اختصاص داد. این موفقیت در شرایطی رقم خورد که صنعت فولاد کشور با مشکلاتی همچون محدودیتهای انرژی، تحریمها و نوسانات بازارهای جهانی روبهرو بود. با این حال، فولاد مبارکه با مدیریت هوشمندانه، تنوعبخشی به محصولات صادراتی، شناخت بازارهای هدف و افزایش بهرهوری، توانست مسیر خود را بهدرستی پیش ببرد.
نقش این شرکت در صادرات، فراتر از عدد و رقم است. فولاد مبارکه نماینده یک اکوسیستم صنعتی پیشرفته است که از دانش فنی، تکنولوژی روز، سرمایه انسانی توانمند و زیرساختهای مدرن برای تولید محصولاتی باکیفیت جهانی بهره میبرد. حضور آن در ایران اکسپو، نه فقط معرفی محصولات، بلکه نمایشی از بلوغ صنعتی ایران است.
توسعه فراگیر با سرمایهگذاری در ۱۵ استان
یکی از مهمترین وجوه تمایز فولاد مبارکه، نگاه توسعهگرا و آیندهنگر آن در سرمایهگذاریهای گسترده در ۱۵ استان کشور است. طبق اعلام رسمی، این شرکت با اختصاص سرمایهای بیش از ۵۰۰ هزار میلیارد تومان در پروژههای صنعتی، معدنی و زیربنایی، نقشآفرین اصلی در تکمیل زنجیره فولاد و همچنین ایجاد اشتغال پایدار در مناطق مختلف کشور بوده است. این سرمایهگذاریها ضمن توسعه زیرساختهای تولید، به کاهش وابستگی وارداتی و افزایش تابآوری اقتصاد کشور کمک میکند.
این اقدامات در راستای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید داخل و محرومیتزدایی از مناطق کمتر توسعهیافته تعریف شدهاند. فولاد مبارکه نشان داده که مسئولیت اجتماعی تنها یک شعار نیست، بلکه یک مأموریت استراتژیک است.
تولید فراتر از ظرفیت؛ موفقیت در سختترین شرایط
فولاد مبارکه تنها شرکت فولادی کشور است که با ۱۰۰ درصد ظرفیت فعالیت میکند؛ این در حالی است که میانگین بهرهبرداری از ظرفیت در صنعت فولاد کشور حدود ۶۵ درصد است. چنین عملکردی، نتیجه برنامهریزی دقیق، استفاده از فناوریهای نوین، بهینهسازی فرآیند تولید و نگاه مبتنی بر دادهمحوری در مدیریت است.
این شرکت همچنین با رویکرد دانشی، در تلاش است تا تجربههای فنی و مهندسی خود را با فعالان داخلی و خارجی به اشتراک بگذارد. حضور در نمایشگاه ایران اکسپو بستری برای تعاملات فناورانه و گسترش همکاریهای بینالمللی در حوزه مهندسی فولاد نیز خواهد بود.
ایران اکسپو؛ سکوی پرتاب صادرات مدرن
نمایشگاه ایران اکسپو، فرصتی است برای گذار از الگوی سنتی صادرات. در شرایطی که صادرات کشور عمدتاً محدود به برخی بازارهای مشخص با روشهای غیررقابتی بوده، اکسپو میتواند زمینهساز تنوع بازار، شناخت استانداردهای صادراتی، روشهای نوین حملونقل و بستهبندی و توسعه روابط تجاری نوین باشد.
نشستهای تخصصی B۲B که در حاشیه این نمایشگاه برگزار میشوند، امکان شناسایی نیازهای دقیق بازارهای هدف و ایجاد تعاملات سازنده بینالمللی را برای فولاد مبارکه و سایر بازیگران بزرگ اقتصادی کشور فراهم میسازد. این جلسات میتوانند مقدمهای برای شکلگیری مشارکتهای پایدار، جذب سرمایهگذاری خارجی و تقویت برند ملی ایران باشند.
فولاد مبارکه، چهرهای درخشان از ایرانِ صنعتی
در جهانی که رقابت اقتصادی بهسرعت در حال گسترش است، کشورها نیازمند برندهایی هستند که بتوانند در صحنه بینالمللی از منافع ملی دفاع کنند. فولاد مبارکه یکی از این برندهای ملی است. حضوری فعال، عملکردی اثربخش، نگاهی توسعهگرا و استراتژی صادراتمحور، این شرکت را در جایگاهی قرار داده که نماینده شایستهای از توانمندیهای ایران در «ایران اکسپو ۲۰۲۵» باشد.
در این مسیر، نمایشگاه ایران اکسپو نهتنها یک رویداد تجاری، بلکه یک ویترین جهانی برای نمایش ایران توانمند، صنعتی و آیندهنگر است و فولاد مبارکه، یکی از اصلیترین ستارگان این ویترین خواهد بود.
ضرورت ارتقای سطح رقابتپذیری شرکت فولاد و نورد سبا
شرکت فولاد و نورد سبا میتواند با بهبود سیستمها و کاهش هزینهها، سطح رقابتپذیری خود را میان فولادسازان کشور افزایش دهد، چراکه اگر سیستم آن به سمت چابکی حرکت نکند، با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد. در حوزه سرمایه انسانی نیز این مجموعه باید همواره به دنبال جذب افراد متخصص و حرفهای بوده و مدلهای تشویقی را بهروز کند.
تولید محصولات خاص و ارتقای کیفیت آنها برای گروه فولاد مبارکه از اهمیت زیادی برخوردار است، بنابراین تیم بازاریابی شرکت فولاد و نورد سبا باید به گونهای عمل کند تا در بازارهای رقابتی به موفقیت دست یافته و از طریق نوآوری و توسعه دانش در سطح جهانی بتواند رقابت بهتری داشته باشد.
تحول در شرکتهای زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه باید منجر به ارتقای دانش و اعتماد به نفس برای تولید محصولات جدید شود؛ به زودی در فولاد مبارکه مارکت مالی خوبی برای ورود به بازار خواهیم داشت که لازمه تحقق آن حرکت به سمت مدلهای تأمین مالی جدید است.
هر نفر یک قدم رو به جلو
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل، بعضی وقتها گامهای به ظاهر کوچک ما موجی از اتفاقات بزرگ و حرکتهای رو به جلوی دسته جمعی را رقم میزنند.
مهم نیست آن یک قدم چه باشد و توسط چه کسی برداشته شود؛ مهم این است که همه در قالب یک تیم بزرگ نقش خودمان را برای بهبود و پیشرفت دسته جمعی ایفا کنیم.
مهم این است تصمیم بگیریم و حرکت کنیم؛
شاید یک قدم کوچک اما مستمر!
این پویش را در راستای فراخوان مدیرعامل گروه فولاد مبارکه به قدم برداشتنِ رو به جلوی تک تکِ اعضای این خانواده طراحی کردهایم تا در سال ۱۴۰۴ هر نفر از کارکنان در هر پُستی که مشغول فعالیت است، به این فکر کند چگونه میتواند یک قدمِ رو به جلو برای بهبود کارش بردارد و در این سال بتوانیم با هم رشد کنیم و با هم آیندهای بهتر بسازیم.
بیایید قدم اول را برداریم.
پیام تبریک مدیرعامل گروه فولاد مبارکه به مناسبت عید سعید فطر
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل، متن پیام مدیرعامل فولاد مبارکه به مناسبت عید سعید فطر به شرح زیر است:
اللَّهُمَّ وَ صَلِّ عَلَى وَلِیِّ أَمْرِکَ الْقَائِمِ الْمُؤَمَّلِ وَ الْعَدْلِ الْمُنْتَظَرِ وَ حُفَّهُ (وَ احْفُفْهُ) بِمَلاَئِکَتِکَ الْمُقَرَّبِینَ وَ أَیِّدْهُ بِرُوحِ الْقُدُسِ یَا رَبَّ الْعَالَمِینَ
خدایا درود فرست بر ولی امرت، آن قائم آرزو شده، و دادگستر مورد انتظار، و او را در حمایت فرشتگان مقرّبت قرار ده، و به روح القدس تأییدش کن ای پروردگار جهانیان.
فرازهایی از دعای افتتاح
تبریکات صمیمانه خود را به مناسبت عید بندگی، رحمت و مغفرت الهی خدمت خانواده بزرگ و پرتلاش گروه فولاد مبارکه عرض نموده و آرزومندم خدای متعال این عید بندگی را سرآغازی برای بازگشت حقیقی به فطرت خویشتن و نقطه عطفی برای برداشتن قدم های رو به جلو در همه ابعاد متعالی انسان و کار و زندگیمان قرار دهد.
صحت و سربلندی یکایک شما را از خداوند مهربان خواستارم.
سعید زرندی
مدیرعامل فولاد مبارکه