زهره مختاری

زهره مختاری

 

به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از گزارش اداره کل ارتباطات شرکت مخابرات ایران، در راستای تحقق اهداف کلان نظام و با هدف ایجاد تحول در نظام سلامت از طریق توسعه زیرساخت‌ های ارتباطی و بهره‌گیری از فناوری‌ های نوین، تفاهم‌ نامه همکاری میان «وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» و «شرکت مخابرات ایران» دوشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۴، با حضور مدیران ارشد دو طرف به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه به منظور توسعه زیرساخت‌ های ارتباطی پایدار، امن و هوشمند در حوزه سلامت و همچنین هوشمندسازی و دیجیتال‌سازی خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی منعقد شده است و طرفین متعهد شدند با استفاده از ظرفیت‌های فنی و زیرساختی موجود، در جهت توسعه شبکه ارتباطی پایدار، امن و هوشمند در حوزه سلامت، گام‌های موثری بردارند.

در این مراسم، مرتضی بهرامی، معاون فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران، با تأکید بر فراهم‌ سازی زمینه‌های تحول دیجیتال در ساختار شرکت گفت: «شرکت مخابرات ایران به‌ عنوان دارنده قدیمی‌ ترین و گسترده‌ ترین شبکه ارتباطی کشور، امن‌ ترین مسیرهای ارتباطی را در اختیار دارد. با تکیه بر این ظرفیت‌ ها و بهره‌گیری از خدمات نوین، می‌ توانیم نقش مؤثری در توسعه خدمات سلامت ایفا کنیم.»

وی با اشاره به اینکه بهره‌ گیری از فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی، کلان‌ داده، اینترنت اشیاء، نسل پنجم ارتباطات (۵G) و رایانش ابری، از محورهای اصلی این همکاری است افزود: در این مسیر، بهره‌ گیری از فناوری‌ های نوین نظیر هوش مصنوعی، کلان‌ داده، اینترنت اشیاء، نسل پنجم ارتباطات (۵G) و رایانش ابری به عنوان پایه‌ های تحول دیجیتال در نظام سلامت کشور مدنظر قرار گرفته شد.

وی همچنین به برنامه‌ریزی برای اتصال مراکز سلامت به شبکه پایدار مخابراتی اشاره کرد و افزود: «بر اساس جدول زمان‌ بندی مشخص‌ شده، در فاز نخست، حدود شصت هزار مرکز سلامت در سراسر کشور در یک فرآیند یک‌ ساله به شبکه پایدار و امن مخابراتی متصل خواهند شد. این اتصال می‌تواند در ارائه خدمات فیزیکی سلامت نیز نقش مؤثری ایفا کند.»

دکتر سید رضا مظهری، رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت نیز در این مراسم با اشاره به تنوع بالای مراکز ارائه‌ دهنده خدمات سلامت در کشور گفت:

«در کشور بیش از صد نوع مرکز مرتبط با سلامت وجود دارد؛ از بیمارستان‌ های دولتی، نظامی، خیریه و تأمین اجتماعی گرفته تا داروخانه‌ ها، آزمایشگاه‌ ها، مراکز جامع سلامت، خانه‌ های بهداشت، و سایر نهادهای ارائه‌ دهنده خدمات پزشکی. هدف ما این است که این تنوع عظیم از مراکز را بر بستر یک شبکه ارتباطی امن و مقاوم در برابر تهدیدات سیاسی، امنیتی و حوادث غیرمترقبه، به‌ هم متصل کنیم.»

وی با اشاره به مأموریت وزارت بهداشت برای استقرار نظام‌های داده‌محور در حوزه سلامت گفت: «یکی از اولویت‌ های ما، راه‌اندازی کامل نظام اپراتوری سلامت است که در برنامه هفتم توسعه نیز به آن اشاره شده. امروز بیش از ۹۵ درصد نسخه‌ های پزشکی به صورت الکترونیکی صادر می‌شود و تنها پنج درصد باقی‌ مانده است که با اصلاحات فنی و ساده‌سازی فرآیندها، در مسیر کامل شدن قرار دارد.»

مظهری همچنین از پروژه‌هایی چون تحلیل الگوهای تجویزی، برای کاهش خطا، ارتقاء تیم سلامت خانواده و توسعه شبکه ملی سلامت (شمس) به‌عنوان محورهای همکاری آینده یاد کرد و افزود: «یکی از اهداف ما، اولویت‌بندی اتصال مراکز با توجه به شرایط جغرافیایی و دسترسی است. به‌ عنوان مثال، خانه بهداشتی که ۱۵ کیلومتر از شهر فاصله دارد، از نظر ما در اولویت بالاتری قرار دارد تا مرکزی که تنها دو کیلومتر با زیرساخت ارتباطی فاصله دارد، چرا که مردم آن مناطق برای دریافت خدمات با دشواری بیشتری مواجه‌ اند.»

وی همچنین تأکید کرد: «امیدواریم با همکاری شرکت مخابرات ایران، بتوانیم شبکه ملی سلامت را با پوشش کامل برای همه دانشگاه‌ های علوم پزشکی کشور و مراکز وابسته آن‌ها مستقر کرده و زمینه‌ ساز توسعه خدمات نوین درمانی و مراقبتی در سراسر کشور باشیم.»

مهندس امامی، معاون تجاری و مشتریان سازمانی شرکت مخابرات ایران نیز در این مراسم با اشاره به تجربه دوران همه‌گیری کرونا و نقش ارتباطات پایدار در حمایت از خدمات سلامت گفت: «در آن دوران متوجه شدیم زیرساخت‌های ارتباطی شرکت مخابرات ایران چگونه توانستند در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی نقش‌آفرین باشند. امروزه نیز بسیاری از این خدمات به‌صورت مستقیم به شبکه ما متصل‌اند.»

 

وی ادامه داد: «شرکت مخابرات ایران با پوشش سراسری و پشتیبانی از ارتباطات دو مسیر در تمامی مراکز، آماده است خدمات ارتباطی موردنیاز بیش از ۲۶۰ هزار نقطه سلامت را در چارچوب این تفاهم‌نامه فراهم کند. این ظرفیت منحصر‌ به‌ فرد، ما را قادر می‌سازد تا حتی مراکز بهداشتی روستایی و دورافتاده را نیز به شبکه امن و پایدار متصل کنیم.»

امامی با تأکید بر ضرورت اولویت‌ بندی مراکز سلامت برای اجرای پروژه گفت: «ما برای اجرای موفق این برنامه نیازمند اطلاعات دقیق از وضعیت جغرافیایی و اولویت‌های هر منطقه هستیم. به همین منظور، پیشنهاد می‌شود دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در قالب یک مدل منطقه‌بندی (قطبی) اطلاعات خود را تکمیل و ارسال کنند تا برنامه‌ریزی دقیق‌تری انجام شود. طبیعی است خانه‌های بهداشت دور از شهر که دسترسی دشوارتری دارند، در اولویت ما قرار می‌گیرند.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «تأمین زیرساخت ارتباطی تنها به اتصال فیزیکی ختم نمی‌شود؛ بلکه کیفیت، امنیت و پایداری سرویس نیز برای ما اولویت دارد. مخابرات ایران با تمام توان آماده است تا در کنار وزارت بهداشت، گام‌های بلندی در مسیر ارتقای سلامت دیجیتال بردارد.»

امضای این تفاهم‌ نامه در چارچوب اسناد بالادستی از جمله سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران، سیاست‌های کلی علم و فناوری، اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری، همچنین در اجرای تکالیف قانونی از جمله برنامه هفتم توسعه کشور انجام شده است.

 

 

به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، این اقدام ارزشمند پس از پیگیری‌ ها و برنامه‌ریزی‌ های دقیق از سوی معاونت‌ های شبکه و ارتباطات سیار و با تلاش بی‌ وقفه همکاران در بخش نیرو و ساختمان استان به ثمر نشست.

​پیش از این، مرکز مخابراتی شهدای بویین‌ میاندشت در زمان‌ های قطعی برق با چالش‌ هایی در زمینه تامین نیروی لازم برای حفظ پایداری شبکه مواجه بود که این موضوع می‌ توانست اختلالاتی را در ارائه خدمات ارتباطی به شهروندان محترم این شهرستان ایجاد کند.

با راه‌ اندازی این دیزل ژنراتور و مرتفع شدن این مشکل، به طور کامل برطرف شده و از این پس، خدمات مخابراتی در بویین‌ میاندشت حتی در صورت بروز قطعی برق نیز بدون وقفه ارائه خواهد شد.

​این پروژه حیاتی، گامی مهم در جهت ارتقاء کیفیت خدمات و رضایتمندی مشترکین، به ویژه در شرایط بحرانی، محسوب می‌ شود.

پایداری شبکه مخابراتی، ستون فقرات ارتباطات و اطلاعات هر منطقه است و تضمین آن، زمینه‌ ساز توسعه و بهبود زیرساخت‌ های فناوری اطلاعات خواهد بود.

 

به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابط عمومی مخابرات اصفهان، این نشست که با هدف بررسی و رفع مشکلات ارتباطی روستاهای شهرستان‌های شاهین‌شهر و میمه و برخوار تشکیل گردید، نویدبخش آینده‌ ارتباطی روشن‌تر برای ساکنان این مناطق است.

​در این جلسه، جعفر مطلب‌زاده،مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان، با تاکید بر اهمیت حیاتی توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در روستاها، برنامه‌های آتی این اداره کل را برای بهبود کیفیت خدمات ارتباطی در مناطق محروم تشریح کرد.

وی ضمن اشاره به چالش‌های موجود، بر عزم جدی استان برای ارتقاء سطح دسترسی روستاییان به اینترنت پرسرعت و سایر خدمات فناوری اطلاعات تاکید ورزید.

​احسان براتی سرپرست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه مرکزی، با ارائه گزارشی جامع از وضعیت فعلی پوشش ارتباطی در این شهرستان‌ها، راهکارهای فنی و نظارتی سازمان را برای رفع نقاط ضعف و بهبود کیفیت سیگنال‌های ارتباطی بیان داشت.

حضور ایشان در این جلسه نشان از همکاری تنگاتنگ نهادهای نظارتی با بدنه اجرایی برای تحقق اهداف توسعه‌ای داشت.

​اصغر فارقلیطیان سرپرست مخابرات منطقه اصفهان نیز در این نشست به تشریح اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های آتی شرکت مخابرات برای توسعه و نگهداری زیرساخت‌های ارتباطی در روستاها پرداخت.

وی با اشاره به اهمیت هم‌افزایی و همکاری میان دستگاه‌های مختلف، بر تسریع در روند اجرای پروژه‌های ارتباطی در مناطق روستایی تاکید کرد.

​این جلسه که در فضایی صمیمی و با رویکردی کاملاً عملیاتی برگزار شد، بستری مناسب برای تبادل نظر و ارائه راه حل‌های کاربردی برای مشکلات ارتباطی روستاهای یاد شده فراهم آورد.

 

بر اساس گزارش مردمی مبنی بر آبیاری یک قطعه زمین کشاورزی با وسعت 6 هزار متر مربع، گروه مروجین مصرف بهینه آب آبفای منطقه 1 شهر اصفهان وارد عمل شد و پس از شناسایی موقعیت اقدام به قطع این انشعاب غیر مجاز کرد.

بر اساس تحقیقات محلی و بررسی‌های انجام شده؛ مالک این مزرعه با انجام 200 متر لوله‌گذاری از محل شبکه توزیع آب شرب، اقدام به آبیاری زمین کشاورزی خود می‌کرد. پرونده این فرد جهت برخورد قانونی و تعیین خسارت وارده به شبکه توزیع آب و اخذ جریمه آب مسروقه تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

گفتنی است، گروه‌های مروج مصرف بهینه آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به صورت جدی و تمام وقت اقدام به گشت‌زنی در سطح شهرها و روستاهای استان کرده و ضمن شناسایی و قطع انشعاب‌های غیرمجاز، با هدر رفت‌های مشهود و فعالیت‌هایی که موجب مصرف بی‌رویه آب می شود برخورد می ‌کنند.

 

در این کارگاه آموزشی که همزمان با رسیدن موج گرمای شدید به اصفهان برگزار شد، اهمیت مدیریت مصرف آب در شرایط بحران منابع آبی کشور و به ویژه استان اصفهان برای حاضران تبیین گردید. همچنین روش‌های عملی کاهش مصرف آب در واحدهای درمانی، از جمله بهره‌گیری از تجهیزات کم مصرف، پایش مستمر نشتی‌ها، اصلاح الگوی رفتاری و بازچرخانی آب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه این کارگاه آموزشی از شرکت‌کنندگان دعوت شد با پیوستن به «پویش مردمی اصفهان منهای 20 » و کاهش مصرف 20 لیتر آب در شبانه‌روز توسط هر فرد، گامی موثر در عبور از بحران کم آبی بردارند.

 گفتنی است بیمارستان‌ها به عنوان یکی از مراکز پر مصرف آب، نیازمند اتخاذ رویکردهای هوشمندانه برای بهینه‌سازی مصرف آب هستند.

 

به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از خبرگزاری توانیر، در بازدید علاءالدین رفیع زاده معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور از ساختمانهای اداری آسیب دیده شرکت توانیر در جنگ تحمیلی ۱۲ روزه،

وی به اتفاق هیات همراه در نشستی با حضور عباس علی آبادی وزیر نیرو و مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر به بررسی تاب آوری و آمادگی کارکنان صنعت آب و برق با وجود شرایط جنگی و بدون کمترین ناپایداری در ارائه خدمات به مردم عزیز کشور پرداخت.

رییس سازمان اداری و استخدامی، پایداری خدمات دولت به مردم را نتیجه میهن دوستی و انگیزه خدمت گذاری مدیران و کارکنان به مردم عنوان کرد که با تقدیم ۳ شهید از میان کارمندان و نیروهای عملیاتی ستاد و صنعت برق در جنگ تحمیلی اخیر همراه بود.

 

به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، سید امیر سامع با اشاره به بررسی وضعیت تدوین و اجرای شاخص‌های برنامه راهبردی شهر اصفهان اظهار کرد: پس از تدوین کامل برنامه راهبردی شهر، لازم است برای هر بخش شاخص‌ها یا سنجه‌هایی تعریف شود تا بتوان کیفیت و کمیت اقدامات را در مسیر ۱۰ ساله برنامه به‌درستی ارزیابی کرد؛ به‌عنوان مثال در حوزه حمل‌ونقل عمومی و پاک، شاخص‌هایی نظیر فاصله زمانی حضور اتوبوس در ایستگاه‌ها می‌تواند کیفیت خدمات‌رسانی را نشان دهد.

وی افزود: در حال حاضر، فاصله زمانی میانگین برای اتوبوس‌های BRT حدود ۵ تا ۶ دقیقه است؛ گاهی این زمان به ۲ تا ۳ دقیقه می‌رسد و در برخی ساعات به دلیل ترافیک یا عوامل دیگر، ممکن است به ۸ تا ۹ دقیقه افزایش پیدا کند؛ هدف‌گذاری ما این است که این زمان سالانه بین ۳۰ ثانیه تا یک دقیقه کاهش یابد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به دیگر شاخص‌های حمل‌ونقل شهری افزود: تعداد سفرهای انجام‌شده با استفاده از اتوبوس، تاکسی و مترو نیز از دیگر شاخص‌های مهم به‌شمار می‌رود؛ در خط یک متروی شهر اصفهان در حال حاضر حدود ۸۰ تا ۹۰ هزار نفر روزانه تردد دارند و در برخی روزها این تعداد به بیش از ۱۰۰ هزار نفر نیز می‌رسد.

سامع به شاخص‌های حوزه محیط‌زیست شهری پرداخت و گفت: به‌عنوان مثال در حوزه فضای سبز، اکنون سرانه فضای سبز شهری برای هر نفر حدود ۲۸ متر مربع است و برنامه‌ریزی شده که با افزایش جمعیت، توسعه متناسب فضای سبز نیز انجام شود؛ علاوه بر این، جایگزینی درختان آسیب‌دیده یا آلوده نیز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در حوزه مدیریت پسماند، میزان تفکیک زباله از مبدا روزانه از ۸۰ تن به بیش از ۱۱۰ تن رسیده است که باید سالانه حداقل ۲ درصد افزایش یابد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تدوین سند شاخص‌های مدیریت شهری افزود: حدود ۳۰۰ شاخص برای مدیریت شهری تعریف شده که به کمک آن‌ها می‌توان وضعیت موجود را با برنامه سال‌های آینده مقایسه و اقدامات لازم را رصد کرد که در این راستا شهرداری موظف شد طی یکی دو ماه آینده سند شاخص‌های مدیریت شهری را با برش‌های یک‌ساله تا سال ۱۴۰۵ تهیه و به کمیسیون‌های تخصصی ارائه کند تا مورد بررسی و تصویب قرار گیرد؛ البته این فرایند سال گذشته نیز اجرا شده بود، اما در بعضی حوزه‌ها کامل نبود که سال جاری مقرر شد به‌صورت جامع و دقیق انجام شود.

سامع گفت: شهرداری اصفهان برای انجام مأموریت‌های خود، مالک حدود ۱۵ سازمان و چندین شرکت است که وظیفه اجرای پروژه‌ها و ارائه خدمات شهری را بر عهده دارند؛ سهام شهرداری در این شرکت‌ها مشخص است، به‌طوری که در بعضی شرکت‌ها عمده یا تمام سهام متعلق به شهرداری و سازمان‌های وابسته است و در برخی دیگر بخشی از سهام متعلق به سایر دستگاه‌ها یا بخش عمومی است.

وی اضافه کرد: هفته گذشته از دو شرکت «دهکده لجستیک راه ابریشم» و «قند نقش جهان» که شهرداری اصفهان سهام عمده در آن‌ها دارد، دعوت به عمل آمد تا گزارشی از اقدامات و برنامه‌های خود را در جلسه کمیسیون تلفیق شورا ارائه دهند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان درباره شرکت دهکده لجستیک راه ابریشم گفت: این شرکت در شرق اصفهان و در نزدیکی ایستگاه راه‌آهن واقع شده و وظیفه آن، مدیریت و پشتیبانی حمل بار در موقعیت مرکزی کشور است و شهر اصفهان به‌عنوان شاهراه ارتباطی شمال-جنوب و شرق-غرب نقش مهمی در این زمینه دارد؛ این شرکت در حال حاضر در حوزه تأمین سرمایه، تملک زمین و اجرای زیرساخت‌های موردنیاز فعالیت می‌کند.

سامع درباره شرکت قند نقش جهان نیز گفت: شهرداری در سال‌های گذشته از طریق یک عملیات مالی سهام عمده این شرکت را خریداری کرده و اکنون این شرکت در حوزه تولید شکر از چغندر قند فعالیت دارد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: رصد شاخص‌های عملکردی و ارزیابی دقیق شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته به شهرداری، نقش مهمی در اجرای بهتر برنامه‌های مدیریت شهری و خدمت‌رسانی مؤثر به شهروندان خواهد داشت.

 

به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان،در نشست مشترک پیرامون پرداخت عوارض آلایندگی صنایع و مالیات بر ارزش افزوده که میان مسعود منتظری، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، حسین اسماعیل احمدی، شهردار زرین‌شهر و احمدرضا مدبرنیا، مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان، مباحث مهمی درباره پرداخت عوارض آلایندگی صنایع و مالیات بر ارزش افزوده مطرح شد.

منتظری ضمن قدردانی از همراهی اداره‌کل امور مالیاتی در پیگیری پرداخت عوارض، بیان کرد: پرداخت به‌موقع عوارض آلایندگی از سوی صنایع، یک ضرورت جدی برای شهرداری‌هاست، چرا که اجرای پروژه‌های کاهش آلایندگی مستلزم منابع مالی پایدار است.

وی با اشاره به ماهیت این عوارض که صرف پروژه‌هایی نظیر توسعه و نگهداری فضای سبز، نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی، استفاده از انرژی‌های پاک و مدیریت پسماند می‌شود، تأکید کرد: تأخیر در پرداخت باعث کاهش توان اجرایی شهرداری‌ها شده و در نتیجه شهروندان دچار مشکلات زیست‌محیطی می‌شوند.

منتظری همچنین افزود: با وجود تورم، اگر این عوارض به‌موقع پرداخت شود، شهرداری‌ها قادر خواهند بود پروژه‌هایی با کیفیت و تأثیرگذار را تعریف و اجرا کنند، که نهایتاً نفع آن به مردم خواهد رسید» وی خاطرنشان کرد: برخی صنایع هنوز بدهی مربوط به سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۴ را تسویه نکرده‌اند و این موضوع نیازمند پیگیری فوری است.

مدبرنیا، مدیرکل امور مالیاتی استان نیز، اظهار کرد: این اداره نیز دغدغه‌مند پرداخت عوارض آلایندگی است و خود را بخشی از جامعه شهری می‌داند. وی تصریح کرد: برخی صنایع در پرداخت به‌موقع تعلل کرده‌اند اما اقدامات لازم در جریان است و پرداخت‌های معوق به‌زودی انجام خواهد شد.

این نشست بر لزوم همکاری میان نهادهای اجرایی برای تحقق سیاست‌های مدیریت شهری تأکید داشت.

هدف نهایی، وصول به‌موقع عوارض آلایندگی و اجرای پروژه‌های زیست‌محیطی در شهرهایی است که مشمول این عوارض هستند؛ تا کیفیت زندگی شهروندان ارتقا یابد و توسعه پایدار محقق شود.

 

به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت مخابرات ایران، این سرویس های جدید با تنوع زیاد شامل چهار گروه سرویس های با مودم و فیبرکشی، سرویس های با مودم، سرویس های همراه با فیبرکشی و سرویس های تانوما استاندارد با ۲۵ درصد تخفیف طراحی شده است.

بر اساس این گزارش، حداکثر سرعت سرویس‌ ها تا ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه و مناسب برای سرگرمی های آنلاین، آموزش، جلسات ویدئوکنفرانس و امکانات چند رسانه ای است، همچنین تنوع بیشتر در پرداخت با شرایط مختلف نقد و اقساط از دیگر امکانات جدید فیبر در خانه شرکت مخابرات ایران برای مشتریان است.

شرکت مخابرات ایران با ارائه کمپین فیبر در خانه با طرح ها و پلن های مختلف ضریب بالایی از مشتریانی که خواهان استفاده از امکانات فیبرنوری و استفاده از سرعت های بالای صد مگابیتی هستند را با شرایط متنوع و مشتری مداری حداکثری در ارائه طرح ها به همراه تخفیف های ویژه در بخش های مختلف مانند خرید مودم و حجم اینترنت پوشش می دهد.

مشتریان مخابرات و علاقه‌مندان به استفاده از اینترنت با سرعت های چند صد مگابیتی می توانند برای کسب اطلاعات کامل تر، ثبت نام و استفاده از پلن ها و طرح های مختلف این کمپین، علاوه بر استفاده از پورتال شرکت مخابرات ایران، با مراجعه به مراکز مخابراتی محل سکونت خود و یا تماس با شماره ۲۰۲۰، سامانه خرید و پشتیبانی اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات از مزایای متنوع این طرح استفاده کنند.

 
  • جامعه
  • اقتصاد
  • فرهنگ و هنر
  • علم و پیشرفت
K2_AUTHOR_TEMPLATE زهره مختاری
سه شنبهب ظ+0330E_تیر+0330Rتیرب ظ+0330_+0330Eتیر+03:300ب ظ+0330E2
  به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابط عمومی شرکت از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۶ دستگاه ماینر فعال غیرمجاز در نقاط مختلف شهرستان اصفهان شناسایی و ضبط شده است. این اقدام در راستای صیانت از شبکه توزیع برق، جلوگیری از تضییع حقوق مشترکان و مقابله با استخراج غیرقانونی ...
K2_AUTHOR_TEMPLATE زهره مختاری
سه شنبهب ظ+0330E_تیر+0330Rتیرب ظ+0330_+0330Eتیر+03:300ب ظ+0330E2
K2_AUTHOR_TEMPLATE زهره مختاری
سه شنبهب ظ+0330E_تیر+0330Rتیرب ظ+0330_+0330Eتیر+03:300ب ظ+0330E2
  به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از پایگاه تحلیلی خبری ایراسین و به نقل از مدیریت ارتباطات فولادمبارکه، حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری استاد حوزه و دانشگاه، در ویژه‌برنامه سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) و به یاد رهبر شهید حضرت آیت الله سید ...
K2_AUTHOR_TEMPLATE زهره مختاری
سه شنبهب ظ+0330E_تیر+0330Rتیرب ظ+0330_+0330Eتیر+03:300ب ظ+0330E2
  به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابط عمومی همزمان با اجرای پویش سراسری آراستگی محیط‌های کاری در روز شنبه ۳۰ خردادماه محمدجواد برمکی رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان بيان داشت: در این طرح، روابط عمومی صرفاً نقش اطلاع‌رسانی ندارد، بلکه ...

پایگاه خبری و اطلاع رسانی

پایگاه خبری شهر اصیل بر اساس رویکرد خبری در حوزه های (سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هنری، اقتصادی، حوادث، فناوری، استانی، تکنولوژی و شهر و کلانشهر) تلاش دارد به‌ روزترین اخبار برخط را در اختیار علاقمندان به حوزه‌های خبری قرار دهد. اخباری که از منابع معتبر اخذ می گردد تا این اطلاع رسانی جامع و کامل، برای همگان در دسترس و مورد اعتماد باشد که امید است در این مسیر، موفق گام برداریم.
این پایگاه خبری متعلق به خانم زهره مختاری ملک آبادی می باشد.

آب و هوا

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب