این نشست با حضور معاونان، مدیران ستادی و مدیران و رؤسای مخابرات شهرستانهای استان بهصورت حضوری و ویدئوکنفرانسی برگزار گردید.
در آغاز جلسه، مدیر مخابرات منطقه اصفهان با تسلیت ایام شهادت قائد امت و یاد و خاطره سرداران، فرماندهان و جمعی از هموطنان شهید در جنگ تحمیلی آمریکایی–صهیونی، از تلاشها و خدمات شبانهروزی همکاران مجموعه مخابرات در سراسر استان اصفهان قدردانی کرد. وی تلاش کارکنان را مایه افتخار، عزت و پایداری شبکه ارتباطی دانسته و بر استمرار روحیه همدلی و مسئولیتپذیری تأکید نمود.
فارقلیطیان در ادامه سخنان خود با اشاره به شرایط حساس کشور، هوشیاری کامل مجموعه مخابرات استان در تمامی حوزهها را مورد تأکید قرار داد و گفت: «آمادگی کامل در همه ابعاد فنی، محیطی، رسانهای و پایداری شبکه ارتباطی باید همیشه برقرار باشد و مسئولان حوزهها لازم است برای تمامی حالات ممکن و شرایط آینده، پیشبینیهای لازم را انجام دهند.»
مدیر مخابرات منطقه، ضمن تبیین نقش حیاتی مخابرات در ثبات کشور، افزود:
«تمامی سرویسها و خدمات ارتباطی—چه خانگی، چه تجاری و چه سازمانی—به همت و تلاش شبانهروزی کارکنان این مجموعه در جریان است. بدون تردید، تداوم فعالیت هریک از سازمانها، نهادهای حکومتی، انتظامی و واحدهای صنعتی در شرایط خطیر، مرهون پایداری و استمرار خطوط و خدمات ارتباطی ثابت و سیار مخابرات است.»
در ادامه، معاونان و مدیران حاضر در خصوص موضوعات تخصصی حوزههای کاری خود به بیان نکات و الزامات مدیریتی پرداختند و بر لزوم تقویت زیرساختها، آمادگی منابع انسانی و هماهنگی میان واحدها تأکید کردند.
در بخش پایانی این نشست نیز، مدیران شهرستانها به ارائه دیدگاهها و گزارشهای اجرایی خود پرداختند.
این جلسه با جمعبندی و تأکید بر آغاز سالی سرشار از همدلی، آمادگی و خدمترسانی مؤثر به مردم شریف استان اصفهان به کار خود پایان داد.
