به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابطعمومی شرکت ملی گاز ایران، مسعود رحیمی، مدیرکل بازرسی، نظارت بر عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت نفت به همراه هیأت همراه، با بیان این مطلب، اظهار داشت: وظیفه خود دانستیم که از نزدیک با مجموعه عملیاتی شرکت انتقال گاز ایران آشنا شویم و از تلاشها و زحمات شبانهروزی کارکنان بهویژه در زمینه انتقال پایدار گاز در فصول سرد سال، قدردانی کنیم.
وی با بیان اینکه مراقبت و صیانت از کارکنان و سرمایه انسانی از وظایف اصلی ماست، افزود: تلاش میکنیم با بیشترین دقت در این مسیر گام برداریم.
رحیمی ادامه داد: بازرسی، بازوی حمایتی نیروی انسانی است و همه ما گوش شنوا و سنگ صبور کارکنان هستیم. امیدواریم بتوانیم با اقدامات خود، قدمی در راستای بهبود وضعیت موجود کارکنان صنعت نفت برداریم.
مدیرکل بازرسی، نظارت بر عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت نفت تصریح کرد: از ابتدای دولت چهاردهم و با هدایت و رهنمودهای وزیر نفت، رویکرد بازرسی از «شکایتمحور» به «فرآیندمحور» تغییر یافته است، در این راستا، اقدامات پیشگیرانه در اولویت قرار دارد تا پیش از وقوع تخلف، راهکارهای لازم برای بهبود روندها ارائه شود؛ ما در کنار کارکنان هستیم، نه در مقابل آنان.
رحیمی در ادامه، به موضوع شایستهسالاری اشاره کرد و گفت: در یکسال گذشته با تغییر رویکرد مدیریتی، انتصاب افراد در سمتهای مختلف با در نظر گرفتن اهداف مشخص، در زمان مناسب و در جایگاه شایسته انجام میشود.
پیمان خضرایی، مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران نیز در این نشست، با ارائه گزارشی جامع از فعالیتها و اقدامات این شرکت اظهار داشت: فرآیند بازرسی از شرکتهای تابعه صنعت نفت باید بر پایه شناخت کامل از عملکرد و ویژگیهای هر شرکت انجام شود و نسخهای واحد برای همه شرکتها نمیتواند کارآمد و استاندارد باشد.