چاپ کردن این صفحه
زهره مختاری   جامعه  03 ارديبهشت 1405  34

    جلسه بررسی وضعیت سرقت تجهیزات مخابراتی و راهکارهای ایمن‌سازی در منطقه اصفهان برگزار شد

جلسه ارزیابی وضعیت سرقت تجهیزات و منصوبات مخابراتی و بررسی آمار سرقت‌ها و تعداد مشترکین قطع‌شده به تفکیک مراکز و کلانتری‌های سطح شهر اصفهان، امروز -چهارشنبه ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۵- در ستاد مخابرات منطقه برگزار شد.

 

در این نشست که با حضور مهدی کاظمی مدیر دفتر مدیر منطقه، ابوذر فتاحی مدیر شهرستان مرکز استان، سیدمحمود حسینی رئیس اداره حراست،قاسم محمدی رئیس اداره بازرسی و جمعی از روسای نواحی مخابراتی و سایر حوزه‌های مرتبط تشکیل شد، آخرین وضعیت سرقت تجهیزات در نقاط مختلف شهر و استان مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

حضار با اشاره به اینکه سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح استان به یک موضوع بحرانی تبدیل شده است، بر ضرورت اتخاذ اقدامات فوری، هماهنگ و اثربخش تأکید کردند.

در ادامه جلسه، راهکارهای عملی از جمله: ایمن‌سازی کافوها و تجهیز آنها به سیستم‌های حفاظتی، خرید و نصب قفل‌های استاندارد و مقاوم، شناسایی نقاط پرخطر و برنامه‌ریزی برای پایش مستمر، هماهنگی نزدیک‌تر با کلانتری‌ها و مراجع انتظامی و تقویت نظارت میدانی در مراکز آسیب‌پذیر مطرح و مورد تبادل نظر قرار گرفت.

در پایان، مقرر شد اقدامات اجرایی برای پیشگیری از سرقت با سرعت بیشتری دنبال شده و گزارش پیشرفت کار در جلسات دوره‌ای ارائه شود. همچنین بر هم‌افزایی میان واحدهای حراست، بازرسی و مراکز مخابراتی جهت ایجاد پوشش حفاظتی گسترده‌تر تأکید شد.