به گزاش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در این نشست، مهندس جعفرپور بر اهمیت تعامل مؤثر و سازنده با پیمانکاران تأکید کرد و راهکارهایی برای بهبود فرآیندهای اجرایی و تسهیل در اجرای پروژه های جدید ارائه داد.
وی همچنین بر لزوم هم افزایی میان واحدهای داخلی شرکت و شرکت های پیمانکاری برای ارتقای کیفیت خدمات و افزایش بهرهوری تأکید نمود.
این جلسه در راستای سیاست های شرکت مخابرات ایران برای توسعه پایدار خدمات مخابراتی و ارتقای همکاری با پیمانکاران برگزار شد.