به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از پاتنا همزمان با هفتم تیرماه و آخرین روز از هفته ملی صرفهجویی در مصرف برق با شعار عدالت و همدلی؛ برق برای همه، مسئولیت برای همه، پویش ملی ۲۵ درجه با هدف پایداری شبکه و توزیع عادلانه انرژی در حال اجراست.
تنظیم کولر روی دمای آسایش ۲۵ درجه و رعایت راهکارهای ساده مدیریت مصرف، گامی موثر در تحقق عدالت اجتماعی و حفظ حقوق همگان است.