این اقدام در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت و به منظور تسهیل ارتباطات زائران در ایام معنوی اربعین صورت میگیرد و گامی دیگر در جهت ارائه خدمات ارتباطی هوشمند و پایدار از سوی شرکت مخابرات ایران به شمار میرود.

زهره مختاری
بیانیه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان
باشگاه سپاهان، به عنوان قطب طلایی ورزش کشور، با فعالیت در ۱۳ رشته ورزشی، ۶۸ تیم ورزشی و بیش از ۲۱۰۰ ورزشکار متعهد، تلاش دارد نقش مؤثری در توسعه ورزش قهرمانی، همگانی و پایه در سطح استان و کشور ایفا کند.
این مسیر پرافتخار، بدون حمایتهای دلسوزانه و سرمایهگذاریهای راهبردی گروه معظم فولاد مبارکه و نگاه توسعهمحور مدیران آن، میسر نمیبود. بیتردید استمرار این پشتیبانی، پشتوانهای ارزشمند برای حرکت رو به جلوی باشگاه در مسیر تعالی و افتخارآفرینی برای مردم شریف ایران، بهویژه مردم ورزشدوست استان اصفهان خواهد بود.
از اعتماد و همراهی دلسوزانه همه اعضای محترم مجمع عمومی، صمیمانه سپاسگزاریم.
باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان
بهسازی شبکه برق ۱۲ روستای شهرستان گلپایگان با اعتبار ۹۱ میلیارد ریال
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از پایگاه خبری شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان (پاتنا) به نقل از امور برق شهرستان گلپایگان، پروژه بهسازی شبکه برق ۱۲ روستای این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۹۱ میلیارد ریال از محل عوارض برق روستایی سال ۱۴۰۳ به بهرهبرداری رسید.
هدف از اجرای این پروژهها، بهسازی شبکههای توزیع برق، بهبود سطح ولتاژ مشترکان، کاهش خاموشیهای بیبرنامه و نیز جابجایی تأسیسات برق از بستر معابر به دلیل اجرای طرحهای عمرانی و بازگشایی مسیرها اعلام شده است.
بر پایه این گزارش، در نیمه دوم سال جاری نیز بهسازی تأسیسات شبکههای برق در ۸ روستای دیگر شهرستان برنامهریزی شده و پس از طی مراحل قانونی و عقد قرارداد با پیمانکاران، عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.
*مدیریت هوشمند بار و پایداری شبکه با تکیه بر دادههای دقیق*
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از خبرگزاری توانیر، رضا کفیلی با بیان اینکه طراحی این سامانه در راستای پایش، تحلیل و راهبری هوشمند شبکه برق کشور صورت گرفته، افزود: نور با ترکیب دادههای کلان، هوش مصنوعی و فناوریهای نوین، امکان اخذ تصمیمات دقیق در لحظه را برای مدیران صنعت برق فراهم کرده و مرکز ملی پایش و کنترل مصرف برق کشور (NEC-MCC) را به پشتیبانی اطلاعاتی تجهیز کرده است.
مدیرکل دفتر مهندسی و راهبری شبکه توانیر، کارکردهای این سامانه را در شش محور اصلی طبقهبندی کرد؛
۱- مدیریت و تحلیل بار مصرفی؛ مدلسازی تقاضای انرژی با استفاده از هوش مصنوعی، تحلیل رفتار مشترکان و تجمیع دادههای صنعت برق در یک پایگاه مرکزی
۲- پاسخگویی به مشترکان: افزایش دقت در پیشبینی مصرف، تشخیص رفتارهای غیرمعمول و بهبود ارتباط شرکتهای توزیع با مردم
۳- دادهکاوی در مدیریت مصرف؛ تلفیق دادههای حجیم با ابزار GIS، شناسایی نقاط پرریسک و ارائه راهکارهای هدفمند
۴- کاربرد هوش مصنوعی؛ پیشبینی مصرف، تشخیص مصارف غیرمجاز و خوشهبندی مشترکان برای سیاستگذاری دقیقتر
۵- مدیریت بار در بخشهای مختلف؛ پایش بار صنعتی و کشاورزی، امکان قطع بار از راه دور و اجرای برنامههای مدیریت بار پلهای
۶- مرکز عملیات مدیریت بار خانگی و تجاری؛ رصد اجرای برنامهها، پاسخ سریع به ناهماهنگیها و ارزیابی رضایت مشترکان
به گفته کفیلی، این سامانه با مشارکت شرکتهای توزیع سراسر کشور و استفاده از زیرساختهای دیجیتال، مسیر تازهای در کنترل هوشمند شبکه باز کرده و میتواند بهطور مستقیم به کاهش ناترازی و جلوگیری از خاموشیهای ناخواسته در دوره اوج مصرف کمک کند.
وی با اشاره به نقش سامانه نور در آیندهنگری و مدیریت بلندمدت انرژی گفت: تجمیع دادهها، پشتیبانی تحلیلمحور و اتصالپذیری در مقیاس ملی، سامانه نور را به یک ابزار کلیدی در تحقق اهداف راهبردی صنعت برق ایران بدل کرده است.
*هر حرکت کوچیک تو آشپزخونه = یه صرفهجویی بزرگ تو برق!*
با چند عادت ساده تو مصرف لوازم آشپزخونه، میتونیم به پایداری برق کشور کمک کنیم
یخچال و فریزر؛ تنظیم دمای مناسب و فاصله از دیوار
کتری و سماور برقی؛ فقط به اندازه نیاز آب بجوشون
ماکروویو و فر برقی؛ در ساعات اوج مصرف استفاده نکن
چراغهای آشپزخونه؛ لامپ LED + خاموش کردن بعد استفاده
ماشین لباسشویی؛ روشن در ساعات کمباری (مثلاً بعد از ۱۱ شب)
عبور از گرمای شدید با همکاری مردم
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از خبرگزاری توانیر، در گفتوگوی زنده خبرنگار صداوسیما از مرکز پایش برق کشور، اعلام شد که امسال شرکت توانیر برای عبور از اوج بار تابستان، ۱۴ کلانطرح حیاتی در سراسر کشور تعریف کرده و تنها در منطقه شمال کشور (استانهای مازندران و گلستان)، ۲۶ پروژه مهم با سرمایهگذاری بیش از ۶ هزار میلیارد تومان به بهرهبرداری رسیده است.
مازیار جمشیدی، مدیر بهرهبرداری و کنترل شبکه برق کشور با بیان اینکه هنوز به رکورد ۸۰ هزار مگاوات سال گذشته نرسیدهایم، گفت: با اجرای برنامههای مدیریت مصرف و مشارکت مردم، امیدواریم اوج بار تابستان امسال را بدون خاموشی پشت سر بگذاریم.
وی همچنین به معرفی استانهای پرمصرف پرداخت و افزود: استانهای تهران، خوزستان، هرمزگان، فارس، گیلان و مازندران در صدر فهرست بیشترین مصرف برق قرار دارند. در ساعات اوج مصرف بیشترین فشار بر شبکه وارد میشود.
کنترل مطلوب مصرف برق با بسیج ۱۵ هزار نفر نیروی عملیاتی شرکتهای توزیع نیروی برق و سامانههای هوشمند
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از خبرگزاری توانیر، محسن ذبیحی با اشاره به افتتاح مرکز ملی پایش و کنترل مصرف برق کشور با حضور وزیر نیرو، افزود: شبکه توزیع نیروی صنعت برق کشور با بسیج ۱۵ هزار نفر نیروی عملیاتی، اقدامات گستردهای برای کنترل مصارف مشترکین انجام داده که بخشی از نتایج آن، پایش و کنترل هوشمند ۷۰۰ هزار مشترک پرمصرف، ۴ میلیون چراغ روشنایی معابر و جمعآوری دهها هزار انشعاب غیرمجاز و دستگاه ماینر غیر مجاز بوده است.
وی با اشاره به شرایط ویژه تابستان امسال، از تلاش شبانهروزی همکاران عملیاتی شرکتهای توزیع برق کشور به منظور حفظ پایداری شبکه برق کشور تقدیر کرد.
وی با اشاره به نقش محوری هماهنگی میان مرکز ملی پایش و کنترل مصرف برق و مرکز راهبری شبکه برق کشور افزود: انسجام عملیاتی بین واحدهای اجرایی و ستادی توانیر، به کنترل مطلوب مصرف برق و حفظ پایداری بیوقفه شبکه برق کشور کمک کرد.
ذبیحی افزود: تشکیل گروه ناظرین عالی پایش مصرف برق، راهاندازی گروههای بازرسی ویژه مدیریت مصرف، و راهاندازی سامانه ملی نور، مجموعه اقداماتی بود که با همراهی حوزههای ستادی و اجرایی به ثمر نشست.
در بخش پایش هوشمند مصرف، وی از فعالسازی نزدیک به ۳ میلیون لیمیتر کنتور و پایش ۷۰۰ هزار مشترک پرمصرف به صورت ۱۵روزه خبر داد که پیامهای هشدار مصرف و اخطار قطع برای آنان صادر شده است.
معاون هماهنگی توزیع توانیر همچنین اعلام کرد که تاکنون ۴۵ هزار اشتراک برق به دلیل مصرف غیرمتعارف قطع شدهاند و بیش از ۵۰ هزار انشعاب تجاری بدمصرف نیز با اقدام قانونی مواجه شدهاند.
در حوزه مقابله با مصارف غیرمجاز، به گفته وی، از مهر سال گذشته تاکنون نزدیک به ۳۰۰ هزار انشعاب غیرمجاز شناسایی و حذف شده و بیش از ۳۲ هزار دستگاه استخراج غیرمجاز رمزارز (ماینر) نیز جمعآوری شده است.
ذبیحی همچنین از تعویض ۳۰۰ هزار کنتور معیوب، تبدیل ۱۸ هزار کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار (معادل پیشگیری از ۴۵ هزار انشعاب غیرمجاز) و صدور ۱۲ میلیون اخطار برای مشترکان پرمصرف خبر داد و گفت: در اقدامی بیسابقه، حدود ۴ میلیون چراغ روشنایی معابر و پارکها نیز خاموش شده که این اقدام سهم بسزایی در کاهش مصرف و مدیریت بار بهویژه در پایتخت داشته است.
به گفته وی، مصرف ادارات نیز تحت پایش قرار گرفته و تاکنون ۷۰ هزار اداره بهطور مستمر رصد و کنترل شدهاند.
*هشدار درباره استمرار موج گرما و لزوم مدیریت مصرف انرژی*
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از خبرگزاری توانیر به نقل از پایگاههای بینالمللی هواشناسی، چهار شهر از ایران شامل امیدیه، اهواز، مسجدسلیمان و آبادان در فهرست ۱۰ نقطه با بیشترین دمای ثبتشده در جهان قرار گرفتند.
طبق اطلاعات منتشرشده از سوی موسسه «او.جیمت»، شهر امیدیه در استان خوزستان با دمای ۵۰.۴ درجه سانتیگراد در صدر گرمترین شهرهای جهان ایستاده است.
در ادامه این فهرست، اهواز، مسجدسلیمان و آبادان نیز با ثبت بالاترین میانگین دما، در جایگاههای هفتم تا نهم قرار دارند.
پیشبینیهای سازمان هواشناسی کشور حاکی از آن است که با ورود موج جدید گرما از نواحی جنوبی، احتمال افزایش دمای ۲ تا ۳ درجهای در هفتههای آینده وجود دارد.
این شرایط، زنگ خطری جدی برای سلامت عمومی، پایداری زیرساختها و منابع حیاتی کشور بهشمار میآید.
با توجه به تداوم شرایط بیسابقه گرمای هوا، ضرورت مدیریت مصرف انرژی بیش از گذشته احساس میشود.
آغاز دوره ای تازه در مدیریت مشتریان، روابط عمومی و املاک
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت مخابرات ایران، در این مراسم، دکتر زارعیان بهعنوان معاون ارتباطات و روابط عمومی و مهندس مسعود احمدپور بهعنوان معاون مشتریان خانگی و مهندس محمدی نیز بهعنوان مدیرعامل جدید شرکت مدیریت املاک مخابرات ایران،منصوب شدند.
گردش مدیریتی، زمینهساز خلق ایدههای نو است
مهندس محمد جعفرپور در این مراسم ضمن تبریک به مدیران جدید، با تأکید بر ضرورت تغییر و گردش شغلی در سطوح مختلف سازمان گفت: هر تغییر مدیریتی میتواند فرصت تازهای برای تزریق انرژی، ایدههای نو و آغاز دورهای تازه از پیشرفت در شرکت باشد. امروز با حضور افراد با تجربه، توانمند و متعهد، گام مهمی در این مسیر برداشته شده است.»
تأکید مدیرعامل بر تحرک مدیریتی و نوآوری سازمانی
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در این مراسم با اشاره به اهمیت پویایی در ساختار مدیریتی اظهار کرد:«گردش نیروی انسانی، زمینهساز خلق ایدههای نو و ارتقای کیفیت خدمات است. امروز نیز با احترام به خدمات مدیران پیشین، شاهد ورود نیروهای تازهنفس و خوشفکر هستیم که میتوانند تحولات مثبتی را رقم بزنند.»
باید هر شهروند ایرانی مخابرات را در زندگی روزمره حس کند
وی با اشاره به عملکرد موفق دکتر زارعیان در حوزه روابط عمومی افزود: «دکتر زارعیان با کمترین هزینه و با تکیه بر ارتباط مؤثر با رسانهها، خدمات و چالشهای شرکت را بهخوبی در معرض دید عموم قرار داد. حالا این حوزه به معاونت ارتقا می یابد و انتظار داریم در رسانهها، شبکههای اجتماعی و تبلیغات محیطی به گونهای عمل شود که هر شهروند ایرانی هنگام خروج از خانه، با خدمات مخابرات آشنا شود.»
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، با قدردانی از خدمات دکتر زارعیان در حوزه مشتریان خانگی و اعتماد دوباره به ایشان در سمت معاونت در شرف تاسیس ارتباطات، خاطرنشان کرد: «انتظار میرود روابط عمومی شرکت در فضای رسانهای، اجتماعی و تبلیغات محیطی به گونهای عمل کند که چهره واقعی و ملی مخابرات در ذهن مردم تداعی شود.»
وی در ادامه با معرفی مهندس احمدپور بهعنوان معاون جدید مشتریان خانگی افزود: «توسعه اعتماد عمومی، تقویت پشتیبانی پس از فروش، و بهبود شبکه فروش از اولویتهای این حوزه است. امیدواریم با نگاه جدید، این حوزه تعامل مؤثرتری با مشتریان خانگی برقرار کند.»
مهندس جعفرپور گفت :«مهندس احمدپور با روحیه تحولگرایی، برای توسعه اعتماد عمومی وارد این حوزه شدهاند. خدمات ما باید از ذهن مشتریان عبور کند و در زندگی روزمره آنان قابل لمس باشد.»
در مخابرات کار شده، ولی خوب روایت نشدهایم
در ادامه مراسم، مهندس جُند، عضو هیأتمدیره شرکت مخابرات ایران، نیز طی سخنانی با اشاره به تغییرات مدیریتی اخیر گفت:«تغییر و جابهجایی نه تنها موضوع منفیای نیست، بلکه میتواند خون تازهای در مجموعه جاری کند. امروز با حضور چهرههایی همچون دکتر زارعیان در روابط عمومی و مهندس احمدپور در حوزه مشتریان خانگی، چشمانداز روشنی پیش روی مخابرات است.»
وی با نگاهی نقادانه اما واقعگرایانه به عملکرد شرکت افزود:«ما در بسیاری از حوزهها پیشرفتهای واقعی داشتهایم؛ از بهبود ساختارها گرفته تا عبور از زیان عملیاتی، از تصویب تعرفه پس از سالها تا طراحی ایدههای نو در مصرف، دیجیتال، منابع انسانی و حتی ارائه سرویسهای جدید. اما واقعیت این است که نتوانستیم این خدمات و زحمات را به درستی روایت و عرضه کنیم. مردم بعضاً ذهنیت درستی از کیفیت خدمات ندارند و اینجا همانجایی است که نقش روابط عمومی بسیار پررنگ میشود.»
عضو هیأتمدیره شرکت مخابرات ایران گفت:«سالها در حوزههای مختلف مخابرات فعالیت کردم و از نزدیک تلاشها و فداکاریهای دکتر زارعیان را دیدم. زمانی که ایشان مسئولیت حوزه مشتریان را پذیرفتند، در یکی از سختترین شرایط سازمانی بودیم، ولی با نجابت و مسئولیتپذیری کار کردند. امروز هم بازگشت ایشان به حوزه تخصصی خودشان، یعنی روابط عمومی، مایه دلگرمی است.»
وی با قدردانی از خدمات دکتر زارعیان در حوزه مشتریان خانگی و اعتماد دوباره به ایشان در سمت معاونت روابط عمومی، خاطرنشان کرد:«روابط عمومی باید به سطحی از کارآمدی برسد که چهره واقعی و مؤثر شرکت را در ذهن مردم نهادینه کند. همچنین در حوزه مشتریان خانگی، توسعه اعتماد عمومی و اصلاح فرآیندهای پشتیبانی و فروش در اولویت است.»
مهندس جند در پایان ضمن آرزوی توفیق برای مهندس احمدپور و سایر مدیران جدید، تأکید کرد:همه ما در چارچوب ساختار سازمانی و با هماهنگی کامل با مدیریت اجرایی باید دست در
دست هم بدهیم تا تصویر مخابرات را نزد مردم اصلاح کنیم. چیزی که امروز در اختیار داریم حاصل زحمات شبانهروزی همکارانی است که حتی با وجود محدودیتهای جدی، نگذاشتند چرخ توسعه در شرکت متوقف شود.»
تصویر واقعی مخابرات را بازنمایی میکنیم
دکتر زارعیان در سخنانی ضمن قدردانی از حسن اعتماد مدیرعامل گفت:«مخابرات در بسیاری از حوزهها موفقیتهای بزرگی بهدست آورده، اما در بازنمایی آنها ضعف داشتهایم. امیدوارم با نگاهی تازه در حوزه روابط عمومی، بتوانیم تصویر روشنتری از دستاوردها و ارزشآفرینیهای شرکت ارائه دهیم.»
وی با بیان اینکه «روابط عمومی خانه اول من است»، گفت:روابط عمومی اگر درست عمل کند، تصویر واقعی از عملکرد شرکت به جامعه منتقل خواهد شد. ما در ارائه خدمات موفق بودهایم اما در روایت آن ضعف داشتهایم. تلاش میکنیم با استفاده از ظرفیتهای مدرن رسانهای، تصویر صحیح و مثبت از مخابرات ایران را به جامعه ارائه دهیم.»
دکتر زارعیان اظهار داشت: متأسفانه در برخی موارد، زحمات و دستاوردهای بزرگ شرکت نتوانسته بهدرستی در افکار عمومی بازتاب یابد. امیدوارم با کمک تیم روابط عمومی و حمایت مدیرعامل، این تصویر اصلاح شود.»
توسعه اعتماد عمومی، هدف اصلی ماست
مهندس مسعود احمدپور، معاون جدید مشتریان خانگی،نیز در سخنانی گفت:«مردم، اصلیترین دارایی شرکت هستند و کیفیت خدمات باید با ذهنیت عمومی همراستا شود. برنامه ما توسعه اعتماد عمومی، تقویت خدمات پس از فروش و افزایش سطح رضایت مشتریان است.»
پنج گام برای تحول در مدیریت املاک
در این مراسم، دکتر محمدی نیز بهعنوان مدیرعامل شرکت مدیریت املاک مخابرات ایران معرفی شد. وی با بیان اینکه بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در حوزه املاک در سازمانهای مختلف داشته است، از آغاز برنامهای جامع در پنج محور برای تحول در حوزه املاک شرکت خبر داد و گفت:«ما باید ابتدا تمام آمار و اطلاعات املاک شرکت را بهصورت کامل و دقیق در سامانه ثبت کنیم تا امکان تدوین راهبرد، پایش و نظارت فراهم شود. اگر دارایی در سامانه نباشد، بهراحتی در اثر تغییرات مدیریتی یا عوامل دیگر دچار سردرگمی و حتی فراموشی میشود.»
وی افزود:«گام دوم ما تثبیت مالکیت است؛ در گام سوم نیز وارد فاز مولدسازی داراییها میشویم، یعنی املاکی که دیگر کاربرد عملیاتی ندارند را به پروژههایی ارزشآفرین تبدیل میکنیم. همچنین در گام چهارم، ایجاد سامانههای نوین برای فرآیند فروش و مزایده املاک را دنبال میکنیم تا شفافیت و سرعت در واگذاریها افزایش یابد، درست مانند الگویی که بنیاد مستضعفان یا ستاد اجرایی انجام میدهند.»
دکتر محمدی در پایان گفت:«ما میخواهیم املاک را بهعنوان داراییهای پویا و در خدمت مأموریت شرکت ببینیم، نه داراییهای ایستا. از اعتماد مدیریت تشکر میکنم و امیدوارم با اتکا به حمایت شما و همکاری همه همکاران، خدمت مؤثری در این حوزه ارائه کنیم.»
پروژههای عمرانی نیمه تمام فعال شدهاند
در این مراسم همچنین مهندس قربانی در سخنانی با تأکید بر شفافسازی عملکرد بخش عمرانی گفت: زمانی که مسئولیت این حوزه را بر عهده گرفتم، حتی یک پروژه عمرانی نیمهتمام فعال نبود. اما به لطف خدا و تلاش همکاران در مناطق، امروز تمام پروژههای عمرانی که راکد مانده بودند فعال شدهاند و بسیاری از آنها تا پایان سال به بهرهبرداری خواهند رسید. این یعنی ثروتهای معطل مانده به جریان خواهند افتاد و بسیاری از ساختمانها که به دلایل مختلف اشغال بودند، آزاد شده و به چرخه بهرهبرداری بازمیگردند.»
مهندس قربانی در پایان از همراهی تمامی همکاران قدردانی کرد و گفت: «من از بدنه خارج از مخابرات به این مجموعه آمدم، اما کوچکترین بیگانگی احساس نکردم. فضای کاری بسیار صمیمی و حرفهای است و ادامه این مسیر را با امید و تعهد به توسعه کشور دنبال خواهیم کرد.
گفتنی است؛ دکتر قربانی به عنوان مشاور مدیرعامل در امور مولد سازی و عضو هیات مدیره شرکت سامان سازه غدیر و آقایان دکتر احدی معادن حقوقی و مهندس کریمی معاون شبکه نیز به عضویت هیات مدیره شرکت دریا ساحل منصوب شدند.
اعضای جدید حقوقی هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران انتخاب شدند
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت مخابرات ایران، در این جلسه که با دستور تعیین اعضای حقوقی هیأت مدیره و بررسی سایر موضوعات در صلاحیت مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده تشکیل شد، پنج عضو حقوقی جدید هیأت مدیره مشخص شدند.
بر اساس مصوبات این مجمع، اعضای حقوقی هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران عبارت اند از:
۱. شرکت توسعه اعتماد مبین
۲. دولت جمهوری اسلامی ایران
۳. شرکت سرمایه گذاری استان تهران
۴. شرکت فرازفرود اقتصاد آینده
۵. شرکت امین اعتماد پیشرو
این جلسه در چارچوب الزامات قانونی و با هدف ارتقاء شفافیت، تقویت پاسخگویی و استمرار حُسن اداره شرکت برگزار شد.
اینترنت رایگان برای زائران اربعین از طریق بستر Public-WiFi فراهم شد
به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت مخابرات ایران، این طرح از یکشنبه ۱۲ مردادماه تا روز شنبه اول شهریورماه ۱۴۰۴، در مناطق منتخب شامل مراکز مرزی تحت پوشش برای زائران اربعین اجرایی خواهد شد. زائران می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی hotspot.tci.ir و طی مراحل ثبت نام موقت، از این خدمت بهره مند شوند.
در این طرح، مراکز تحت پوشش در مناطق مختلف آماده ارائه این خدمت هستند و هماهنگی های لازم جهت اطلاع رسانی، معرفی بسته های ویژه و پشتیبانی فنی در کلیه سطوح فنی و تجاری صورت میگیرد.