چاپ کردن این صفحه
زهره مختاری   علم و پیشرفت  29 شهریور 1404  89

    تحول دیجیتال در تأمین اجتماعی؛

    رضایت ۸۶ درصدی مخاطبان

 

سازمان تأمین اجتماعی با توسعه خدمات غیرحضوری، موفق به کسب رضایت ۸۶ درصدی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران شده است.

این خدمات شامل ۶۷ خدمت غیرحضوری از طریق درگاه es.tamin.ir و اپلیکیشن «تأمین من» با ۵۳ خدمت است.

از زمان آغاز دولت چهاردهم، بیش از ۱۳۰ میلیون مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری و ۴۰ میلیون مراجعه به اپلیکیشن ثبت شده است.

تحول دیجیتال و اجرای طرح‌های کلان مانند بیمه متمرکز، نسخه الکترونیک و یکپارچه‌سازی شعب، به کاهش هزینه‌ها، ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مخاطبان کمک کرده است

این مسیر، گامی مؤثر در تحقق نظام تأمین اجتماعی دیجیتال و هوشمند است.