چاپ کردن این صفحه
زهره مختاری   جامعه  01 ارديبهشت 1405  14

    مدیرکل بهزیستی؛

    دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان

با هدف قدردانی از خدمات امدادی، مدیرکل بهزیستی استان با حضور در جمعیت هلال‌احمر استان با مدیرعامل این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

این دیدار با هدف عرض خداقوت و قدردانی از تلاش‌ها و خدمات ارزنده امدادگران و نیروهای داوطلب هلال‌احمر در دوران «جنگ سوم تحمیلی» برگزار شد.

در این دیدار سمیه کریمی ضمن تقدیر از نقش مؤثر هلال‌احمر در مدیریت بحران، امدادرسانی و حمایت از آسیب‌دیدگان، تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای امدادی و داوطلبان این جمعیت را نمونه‌ای ارزشمند از روحیه ایثار، مسئولیت‌پذیری و خدمت‌رسانی به مردم دانست.

وی با اشاره به اهمیت هم‌افزایی میان دستگاه‌های خدمات‌رسان، بر ضرورت تقویت همکاری‌ها و تعاملات میان بهزیستی و جمعیت هلال‌احمر در حوزه‌های امدادی، حمایتی و اجتماعی تأکید کرد.