معاون برق و انرژی وزارت نیرو در حاشیه مراسم افتتاحیه نخستین مرکز تحقیق و توسعه شبکه هوشمند در صنعت برق کشور، *با هدف حمایت از مدیریت بهینه مصرف انرژی، رسماً به پویش سراسری «سبا» پیوست.*
وی در این رویداد ضمن تاکید بر اهمیت فرهنگسازی، از ظرفیت عظیم بانوان و دانشآموزان به عنوان پیشگامان اصلاح الگوی مصرف در بخش خانگی یاد کرد و نسبت به تامین برق پایدار برای بخشهای مولد کشور ابراز امیدواری کرد.
رجبی مشهدی با اشاره به اهمیت بنیادین فرهنگسازی در مقوله مصرف بهینه انرژی تصریح کرد: فرهنگسازی یکی از ارکان اصلی و تاثیرگذار در مدیریت مصرف انرژی به شمار میرود.
*در طرح ملی "سبا" مقرر شده است تا از ظرفیت بیبدیل بانوان و دانشآموزان که ضریب اثرگذاری بسیار بالایی در خانواده و جامعه دارند، برای نهادینه کردن مصرف بهینه در بخش خانگی بهرهبرداری شود.*