رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار و جمعی از مدیران شهری اصفهان، از «علی مرادی» کارمند شریف و فداکار متروی اصفهان که در جریان تجاوز آمریکایی صهیونی به اصفهان اقدام به ارائه خدمت خالصانه به مردم کرده بود، تجلیل کردند.