کرامت ویسکرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران با اعلام اینکه سناریوهای مختلفی از پیش برای شرایط بحرانی تأمین سوخت طراحی شده بود گفت:
سوخت به مقدار کافی در انبارهای نفت ذخیره شده و تأمین بنزین استانهای تهران و البرز، همچنین سایر استانهای کشور طبق روال گذشته ادامه دارد.
متأسفانه در حادثه چهار نفر از کارکنان خدوم صنعت نفت به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
از مردم میخواهم همچون گذشته آرامش خود را حفظ کنند و از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.