چاپ کردن این صفحه
زهره مختاری   استان  17 اسفند 1404  7

    افتتاح بیش از ۴۸ طرح برق‌رسانی در اصفهان؛

    تأکید وزیر نیرو بر مدیریت مصرف آب

وزیر نیرو از بهره‌برداری بیش از ۴۸ طرح توزیع و انتقال برق در استان اصفهان خبر داد و با اشاره به وضعیت بارش‌ها و ذخایر سدهای کشور، بر ضرورت مدیریت مصرف آب و همراهی مردم تأکید کرد.

 
عباس علی‌آبادی وزیر نیرو در خصوص افتتاح طرح های صنعت برق در استان اصفهان گفت: در ادامه طرح‌های افتتاح‌شده در کشور، در استان اصفهان بیش از ۴۸ طرح مهم در حوزه توزیع و انتقال برق به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: این طرح‌ها شامل پروژه‌های توزیع، فوق توزیع، فشار ضعیف و کنتورهای هوشمند است که با بهره‌برداری از آن‌ها، پایداری شبکه برق استان اصفهان بهبود خواهد یافت.
وزیر نیرو در ادامه درباره وضعیت منابع آب کشور تصریح کرد: میزان بارش‌ها نسبت به میانگین بلندمدت کاهش دارد و ذخایر سدهای کشور نیز کمتر از سال گذشته است.
وی تأکید کرد: اگرچه نسبت به سال گذشته وضعیت بارش ها بهبود داشته است، اما همچنان مدیریت مصرف آب و همراهی مردم برای تأمین پایدار آب کشور ضروری است.