چاپ کردن این صفحه
زهره مختاری   جامعه  18 بهمن 1404  131

    مدیرکل نوسازی مدارس استان:

    بهره برداری از ۳۴ مدرسه تا پایان سال در اصفهان

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس اصفهان گفت: در گام دوم نهضت عدالت آموزشی از دهه فجر تا پایان امسال ۳۴ مدرسه با ۱۱۰ کلاس درس در استان به بهره برداری می رسد.

 

به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، ناصر فتحی در حاشیه بازدید خبرنگاران پانا از مدارس شاهین شهر گفت: در گام دوم نهضت توسعه عدالت آموزشی، ۳۴ فضای آموزشی با مجموع ۱۱۰ کلاس و اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان با مشارکت خیران ساخته شده است.
فتحی افزود: در گام اول این نهضت در مهرماه امسال ۱۲۸ مدرسه با ۶۶۰ کلاس و با اعتبار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در استان به بهره برداری رسید.
وی افزود: در گام سوم این نهضت هم سال آینده تا مهرماه ۹۰ مدرسه با مجموع ۶۰۰ کلاس درس با اعتبار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی و مشارکت شصت درصدی خیران ساخته و افتتاح خواهد شد.