چاپ کردن این صفحه
زهره مختاری   اقتصاد  09 مهر 1404  117

    در مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد؛

    بررسی چالش‌های تجاری و صدور صورتحساب در نشست تخصصی رؤسای فروش تجاری

سالن جلسات غدیر مخابرات منطقه اصفهان میزبان نشستی تخصصی با محوریت بررسی مشکلات ارائه خدمات تجاری و صدور صورتحساب به مشتریان عمده و شرکت‌های FCP بود.

به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، مهدی یوسفی معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان در ابتدای این جلسه که با حضور جمعی از مدیران ارشد و مسئولان واحدهای تجاری و صورتحساب از استان‌های مختلف کشور برگزار شد؛ با تأکید بر نقش حیاتی ادارات فروش عمده و صورتحساب در شرایط فعلی مخابرات گفت: «یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که می‌تواند در بهبود عملکرد تجاری شرکت نقش‌آفرینی کند؛ ادارات فروش عمده و صورتحساب هستند. باید با تمرکز بر سامانه‌های CRM مسیر وصول مطالبات و ارائه خدمات تجاری را بهینه‌سازی کنیم.»

گفتنی است؛ بررسی فرآیندهای موجود در سامانه شسکام و چالش‌های مرتبط با آن، پیشنهاد ایجاد یک سامانه واحد برای صدور صورتحساب و مدیریت خدمات تجاری، هم‌اندیشی درباره راهکارهای وصول مطالبات از مشتریان عمده و FCP و تحلیل نقاط ضعف و قوت در تعامل با مشتریان سازمانی و راهکارهای ارتقاء رضایت‌مندی از محورهای اصلی این نشست بود.

شایان ذکر است؛ این نشست با هدف هم‌افزایی میان واحدهای مختلف و ایجاد رویکردی یکپارچه در ارائه خدمات تجاری و مالی برگزار شد و مقرر گردید پیشنهادهای مطرح‌شده در قالب گزارش نهایی تدوین و بررسی شود.

لازم به ذکر است؛ حسن آهکی رئیس فروش تجاری شرکت مخابرات ایران، اصغر اسانلو رئیس صورتحساب و پشتیبانی شرکت مخابرات ایران و رؤسای ادارات فروش تجاری و صورتحساب استان‌های اصفهان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، کهگیلویه و ایلام از جمله حاضرین در این جلسه بودند.