چاپ کردن این صفحه
زهره مختاری   استان  18 فروردين 1404  165

    انتصاب دو معاون در حوزه مشتریان خانگی، تجاری و سازمانی

در راستای بازنگری و به‌ روز رسانی ساختار سازمانی شرکت مخابرات ایران و با هدف ارتقاء بهره‌ وری و بهبود خدمات‌ رسانی، معاونت تجاری و مشتریان به دو حوزه مجزای مشتریان خانگی و مشتریان تجاری و سازمانی تفکیک شد.

 

به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌ الملل شرکت مخابرات ایران، بر اساس احکام صادره از سوی  مهندس محمد جعفرپور، مدیرعامل و عضو هیئت‌ مدیره شرکت مخابرات ایران؛ آقایان داوود زارعیان به سمت معاون مشتریان خانگی و عبدالمجید امامی به عنوان سرپرست معاونت مشتریان تجاری و سازمانی منصوب شدند.
احکام انتصاب آقایان زارعیان و امامی، در جلسه امروز شورای مدیران ستادی و استانی شرکت مخابرات ایران، تقدیم ایشان شد.
مهندس جعفرپور با اشاره به اجرای سیاست‌ های کلان شرکت، بر لزوم ارتقای سطح رضایت‌ مندی مشتریان، توسعه بازار، افزایش درآمد و تحقق برنامه‌ های تحولی در شرکت مخابرات ایران تأکید کرد.
وی با بیان این‌ که این تغییر ساختاری، بخشی از رویکرد جدید مدیریتی شرکت مخابرات ایران برای تمرکز بیشتر بر نیازهای متفاوت مشتریان خانگی و سازمانی و توسعه هدفمند خدمات در هر بخش به شمار می‌رود، افزود: با هدف ارتقای بهره‌وری، تخصص‌گرایی و بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان، ساختار معاونت تجاری و مشتریان شرکت مخابرات ایران بازنگری و به دو معاونت مجزا تفکیک شد.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تأکید بر اینکه این اقدام در راستای پاسخگویی بهتر به نیازهای متنوع مشتریان خانگی و سازمانی و توسعه بازار در هر دو حوزه صورت گرفته است، تصریح کرد: با اجرای این تغییر، انتظار می‌رود خدمات‌رسانی به مشتریان خانگی با تمرکز بیشتر بر نوآوری در محصولات و خدمات متناسب با نیازهای خانواده‌ ها و نیز خدمات‌ رسانی به مشتریان سازمانی با تأکید بر راهکارهای جامع مخابراتی و پشتیبانی حرفه‌ ای، شتاب بیشتری بگیرد.

 

این تفکیک، بخشی از برنامه‌ های راهبردی شرکت مخابرات ایران برای تحول دیجیتال و ارتقای رضایت مشتریان در سال ۱۴۰۴ است.