شهریار خواجهصالحانی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی این سازمان؛ در جلسه برخط مسئولان روابط عمومی ادارات کل نوسازی مدارس سراسر کشور با تأکید بر نقش راهبردی روابط عمومیها در شرایط حساس کنونی اظهار داشت:
روابط عمومیها سربازان عرصه رسانه هستند و در میدان اطلاعرسانی همانند رزمندگان در خط مقدم فعالیت میکنند.
وی با اشاره به پویش « فرشته های میناب » افزود:
اگر بتوانیم در خصوص این پویش اطلاعرسانی، تبلیغ و بازنشر مناسب داشته باشیم، میتوانیم صدای حقانیت ایران را بهتر به گوش مخاطبان برسانیم. میناب نفس وجان ایران شده است و مظلومیت و حقانیت ایران را به تصویر میکشد.
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور ادامه داد:
امروز شاهد پیروزی ایران هستیم و دختران میناب در این مسیر نقشآفرینی مهمی داشتهاند. ما باید با تبیین درست موضوعات و روایت دقیق رویدادها، راه را بر دشمن ببندیم و اجازه ندهیم روایتهای نادرست شکل بگیرد.
وی با ذکر نام و یاد امام شهید و دانش آموزان شهید میناب اظهار داشت:
ایران با شهدای عزیز خویش اعتبار و آبروی مضاعف گرفت ، دنیا از امام شهید ما به عنوان قهرمان و رهبر شجاع و پیروز یاد می کند و شهادت دانش آموزان را سند جنایت دشمن معرفی نموده است.
خواجهصالحانی با تأکید بر لزوم پوشش حداکثری اخبار و اطلاعات حوزه نوسازی مدارس گفت:
روابط عمومیها باید ابعاد مختلف اخبار را بهصورت دقیق و کامل منعکس کنند تا اقدامات انجامشده به درستی برای افکار عمومی تبیین شود.
وی همچنین به جایگاه و شخصیت برخی از شهدای این حوزه اشاره کرد و گفت:
برخی از شهدای ما چهرهای جهانی پیدا کرده اند و معرفی و تبیین ابعاد شخصیتی و خدمات آنان نیز از وظایف مهم رسانهای است.
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور در ادامه بر جدی گرفتن نهضت مدرسهسازی در گام دوم تأکید کرد و افزود:
در برگزاری مراسم افتتاح پروژههای آموزشی، حضور مدیرکل استانها ضروری است و لازم است این برنامهها بهصورت مناسب اطلاعرسانی و خبری شود.
وی در پایان با اشاره به حمایتهای دکتر خانمحمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، بر تداوم فعالیتهای رسانهای و تقویت جریان اطلاعرسانی در حوزه مدرسهسازی تأکید کرد.
