به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از پایگاه خبری شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان (پاتنا) به نقل از امور برق شهرستان گلپایگان،
قلمی، مدیر امور برق شهرستان، همراه با حسینی از اداره گاز شهرستان، در میز خدمت مصلای نمازجمعه گلشهر حضور یافتند.
این برنامه در راستای پاسخگویی چهره به چهره مسئولین به مشکلات و مطالبات مردمی، تکریم مشترکین و به مناسبت ایام با سعادت اعیاد شعبانیه و در آستانه دهه مبارک فجر برگزار شد.
در این حضور، مدیر برق شهرستان در جمع نمازگزاران حضور یافته و به سؤالات آنها پاسخ دادند. احداث نیروگاه خورشیدی، نحوه محاسبه قبوض، برنامه خاموشیهای کمبود نیرو و دیگر موضوعات مرتبط از جمله موارد مطرح شده و مورد بحث قرار گرفت.
