زهره مختاری

زهره مختاری

 

استعلام چک صیادی با استفاده از ابزارهایی نظیر همراه‌بانک تجارت، بانکداری اینترنتی و سامانه پیامکی ۴۰۴۰۷۰۱۷۰۱ امکان‌پذیر است.

 

به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از پاتنا به نقل از امور برق شهرستان فلاورجان، تمامی چراغ‌های بلوارهای شهر بهاران با مشارکت شهرداری و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به چراغ‌های ال‌ای‌دی تبدیل شد. این طرح با هدف بهینه‌سازی مصرف انرژی، ارتقای روشنایی معابر و کاهش هزینه‌های نگهداری اجرا شد.

چهارشنبه, 12 خرداد 1405 15:34

همدلی برای برق پایدار

 

هموطن عزیز با تنظیم دمای کولر روی ۲۵ درجه (دمای آسایش) یاریگر خادمان خود در صنعت برق باشید.

 

به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از معاونت ارتباطات شرکت مخابرات ایران سیدستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در نشست مدیران وزارت ارتباطات، با محور" تاب آوری بازآرایی و هم افزایی برنامه ها و فعالیت ها" با اشاره به پیشرفت‌های حاصل‌شده در حوزه توسعه شبکه ثابت کشور اظهار کرد: توسعه شبکه فیبر نوری در کشور یکی از اولویت‌های راهبردی است و اقدامات ارزشمندی نیز در این زمینه در دولت چهاردهم انجام شده است.

وی با استناد به گزارش‌های ارائه‌شده در این نشست افزود: افزایش ۴۰۰ درصدی تعداد مشترکان فیبر نوری، نشان‌دهنده آن است که این مسیر با یک جهش قابل توجه همراه بوده و باید با وجود همه پیچیدگی‌های موجود، با جدیت بیشتری ادامه یابد.

وزیر ارتباطات تأکید کرد: شرایط حاکم بر کشور نباید موجب غفلت از توسعه زیرساخت‌های ارتباطی شود و بر همین اساس، توسعه فیبر نوری با شتاب و اهتمام بیشتر در دستور کار خواهد بود.

وی در ادامه به حوزه هوش مصنوعی اشاره کرد و گفت: در دوران هوش مصنوعی، محور اصلی باید تولید محتوا، ارتقای کارآمدی و استفاده از ظرفیت‌های این فناوری برای بهبود کیفیت زندگی مردم باشد، نه محدودسازی بسترهای ارتباطی.

وزیر ارتباطات افزود: کشور از ظرفیت‌های گسترده‌ای در حوزه فناوری و نیروی انسانی برخوردار است و با بهره‌گیری از ابزارهای هوش مصنوعی می‌توان روایت‌گری مؤثرتر، تولید محتوای هدفمندتر و ارتقای سواد رسانه‌ای و دیجیتال را با جدیت بیشتری دنبال کرد.

وی خاطرنشان کرد: استفاده هوشمندانه از فناوری‌های نوین، علاوه بر کمک به شفافیت، بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها، می‌تواند زمینه‌ساز تحقق اهداف کلان کشور در مسیر توسعه اقتصاد دیجیتال و حکمرانی هوشمند باشد.


چیت‌ساز: مأموریت وزارت ارتباطات ساختن زیرساخت‌های آینده ایران است
 
احسان چیت ساز،معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این نشست ، با تأکید بر اینکه زیرساخت‌های ارتباطی امروز شریان حیاتی جامعه، اقتصاد، حکمرانی و امنیت ملی کشور هستند، گفت: مأموریت اصلی وزارت ارتباطات، ساختن زیرساخت‌های آینده ایران است؛ آینده‌ای که در آن ارتباطات پایدار امروز، زندگی هوشمند فردا و توسعه ملی کشور را رقم می‌زند.
وی ، با اشاره به تحولات پرشتاب فناوری و دشواری‌های ناشی از شرایط اخیر کشور اظهار کرد: امروز با دو دسته چالش جدی روبه‌رو هستیم؛ بخشی از این دشواری‌ها ناشی از شرایط خطیر قرار گرفتن در جنگ تحمیلی اخیر است و بخش دیگر به تحولات بزرگ و پیوسته فناوری در جهان بازمی‌گردد.

معاون سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر مفهوم تاب‌آوری در زیرساخت‌های ارتباطی افزود: در گذشته جاده‌ها، بنادر و شبکه‌های انرژی نماد توسعه کشورها بودند، اما امروز شبکه ارتباطی ستون فقرات تمدن معاصر را تشکیل می‌دهد. زیرساخت‌های ارتباطی، شریان حیاتی جامعه، اقتصاد، حکمرانی و امنیت ملی کشور محسوب می‌شوند.

چیت‌ساز در ادامه با اشاره به محور «بازآرایی» در برنامه‌های وزارت ارتباطات گفت: بازآرایی به معنای بازتعریف شیوه اندیشیدن ما درباره حکمرانی دیجیتال است. امروز جهان وارد مرحله‌ای از تحول فناوری شده که هوش مصنوعی، داده، رایانش ابری، ماهواره‌های مدار پایین، اقتصاد پلتفرمی و شبکه‌های هوشمند، قواعد بازی را به‌صورت بنیادین تغییر داده‌اند.

وی افزود: در چنین شرایطی دیگر نمی‌توان با الگوهای دیروز، مسائل فردا را حل کرد و ایجاد چرخش راهبردی، عنصری حیاتی در این مسیر است. بازآرایی یعنی بازنگری در فرآیندهای تصمیم‌گیری، بازطراحی معماری شبکه ملی اطلاعات، تقویت ظرفیت‌های استانی، بازتوزیع هوشمند منابع، توسعه مراکز داده، ایجاد زیرساخت‌های توسعه هوش مصنوعی و بازتعریف نقش دستگاه‌های تابعه در تحقق اهداف ملی.

معاون وزیر ارتباطات با تأکید بر نقش استان‌ها در توسعه دیجیتال کشور اظهار کرد: اهمیت شبکه‌های استانی و ادارات استانی برای ما حیاتی است. توسعه دیجیتال زمانی پایدار می‌شود که استان‌ها به بازیگران فعال حل مسئله تبدیل شوند. ظرفیت محلی، شناخت دقیق مسائل و امکان تصمیم‌گیری نزدیک به میدان، از عناصر مهم تحقق این هدف است.

چیت‌ساز ادامه داد: آینده شبکه ملی اطلاعات و اقتصاد دیجیتال کشور در گرو مشارکت همه اجزای زیست‌بوم ملی است. اگر تاب‌آوری ضامن بقا و بازآرایی موتور تحول باشد، هم‌افزایی شرط موفقیت همه ماست؛ موفقیتی که باید اثر آن در زندگی مردم قابل مشاهده باشد.

وی با بیان اینکه هیچ دستگاهی به‌تنهایی قادر به تحقق اهداف تحول دیجیتال نیست، گفت: پیچیدگی مسائل کشور به‌گونه‌ای است که مرز میان مأموریت‌های سازمانی دستگاه‌ها هر روز کمرنگ‌تر می‌شود. توسعه اقتصاد دیجیتال بدون توسعه زیرساخت‌های ارتباطی ممکن نیست، این زیرساخت‌ها بدون تنظیم‌گری کارآمد به نتیجه نمی‌رسند و تنظیم‌گری نیز بدون مشارکت بخش خصوصی محقق نخواهد شد.
معاون وزیر ارتباطات  ابراز امیدواری کرد این نشست آغازی برای فصل جدیدی از همکاری، هم‌افزایی و اقدام مشترک میان همه اعضای زیست‌بوم اقتصاد دیجیتال کشور باشد؛ فصلی که به ساختن آینده‌ای شایسته مردم ایران منجر شود.


برنامه‌های حوزه ارتباطات نیازمند بازطراحی متناسب با شرایط جدید است

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز در این نشست ، با تأکید بر ضرورت آسیب‌شناسی عملکرد گذشته و بازطراحی برنامه‌های حوزه ارتباطات گفت: با توجه به شرایط جدید کشور، از جمله وقفه‌های ایجادشده در روند اجرای پروژه‌ها و مسائل مرتبط با تأمین منابع، لازم است برنامه‌ریزی تازه‌ای برای تحقق اهداف وزارت ارتباطات انجام شود.
وی با اشاره به  شعار"تاب اوری بازآرایی و هم افزایی برنامه ها و فعالیت ها این نشست را اقدامی «به‌موقع و تدبیرآمیز» دانست و اظهار کرد: این نشست فرصتی است تا خانواده بزرگ ارتباطات ضمن تجدید دیدار، به بررسی و آسیب‌شناسی آنچه در ماه‌های گذشته رخ داده بپردازد و برای ادامه مسیر با آمادگی، جدیت و انسجام بیشتر برنامه‌ریزی کند.

وی با اشاره به برنامه‌ها و تکالیف قانونی وزارت ارتباطات افزود: فرآیندها و برنامه‌ریزی‌هایی که در وزارت ارتباطات دنبال می‌شد، مبتنی بر اسناد بالادستی از جمله برنامه هفتم پیشرفت کشور، سند شبکه ملی اطلاعات و مجموعه تکالیفی بود که با مدیریت و هدایت وزیر ارتباطات طراحی و پیگیری شده است. با این حال، اکنون با وضعیت جدیدی روبه‌رو هستیم که نیازمند تدبیر و برنامه‌ریزی جدید است.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در ادامه با اشاره به پروژه‌های اصلی وزارت ارتباطات گفت: در کنار اصلاحات مقرراتی، شتاب‌دهی به پروژه‌های اصلی و جریان‌ساز وزارتخانه در حوزه ارتباطات در دستور کار قرار گرفت. بر اساس طراحی انجام‌شده، دو پروژه اصلی شامل توسعه اتصال فیبر نوری و توسعه نسل پنجم ارتباطات به عنوان پروژه‌های پیشران در حوزه زیرساخت ارتباطی کشور تعریف شده‌اند.

 

در این جلسه که با حضور مهندس امیرحسین خیام‌باشی، نایب‌رئیس سازمان، مهندس محمود نجفی‌الموسوی، رئیس گروه تخصصی عمران و اعضای این گروه تخصصی تشکیل شد، راهکارهای توسعه و ترویج استفاده از سازه‌های فولادی در پروژه‌های ساختمانی استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

🔻 در این نشست تخصصی، بر ضرورت فرهنگ‌سازی و افزایش گرایش به استفاده از سازه‌های فلزی با رویکرد ارتقای کیفیت و ایمنی ساختمان‌ها تأکید شد. همچنین شرکت‌کنندگان در خصوص متناسب‌سازی تعداد مهندسان طراح (محاسب) در دو حوزه فلز و بتن در سطح استان به گفتگو پرداختند تا با ایجاد توازن، بهره‌وری در این بخش افزایش یابد.

🔻 یکی دیگر از محورهای مهم این جلسه، بحث پیرامون بهینه‌سازی جریان نقدینگی در پروژه‌های دارای سازه فولادی بود؛ موضوعی که با هدف تسهیل شرایط اجرایی برای مهندسان و سازندگان مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

🔻 در پایان این نشست، با توجه به ضرورت استمرار گفتگوها جهت دستیابی به اهداف مطلوب و رفع موانع موجود، مقرر شد جلسات مستمر میان گروه تخصصی عمران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان و انجمن تولیدکنندگان سازه‌های فولادی به صورت منظم برگزار گردد تا ضمن پایش اقدامات انجام‌شده، راهکارهای عملیاتی برای بهبود وضعیت حوزه سازه‌های فولادی استان تدوین و اجرایی شود.

 

به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل ا روابط عمومی اداره کل ثبت احوال استان اصفهان مهندس یکتامنش مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان، مهندس عباسی معاون فناوری اطلاعات و آمارهای جمعیتی ثبت احوال استان و آقای پوربافرانی رییس اداره ثبت احوال نایین در محل دفتر فرماندار ویژه شهرستان نایین با آقای میرزابیکی فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

📌در این دیدار در خصوص اهمیت پایش و بررسی مباحث مربوط به وقایع چهارگانه شهرستان خواستار پیگیری برای تکمیل چارت سازمانی و رفع کمبود نیروی انسانی در اداره ثبت احوال شهرستان نایین بحث و گفتگو شد.

📌مهندس یکتامنش نیز در این دیدار ضمن عرض خدا قوت از زحمات و پیگیری‌های فرماندار ویژه شهرستان در خصوص تخصیص اعتبارات مورد نیاز به اداره ثبت احوال شهرستان تقدیر و تشکر نمودند.

 

به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابط‌عمومی اتحادیه دامداران استان اصفهان همایش گرامیداشت روز جهانی شیر صبح امروز، یازدهم خردادماه ۱۴۰۵، با حضور مدیرعامل،مدیر روابط‌عمومی اتحادیه دامداران،دبیرعلمی دبیرخانه شیر ایستگاه سلامت،نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی،برخی از فعلان صنعت دامپروری استان و جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه ها و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی (EDC) برگزار شد.

اصفهان؛ تأمین‌کننده ۲۰ درصد از نیاز لبنی کشور

حسن جعفری، مدیرعامل اتحادیه دامداران استان اصفهان، در این نشست ضمن اعلام خبر کسب رتبه نخست تولید شیر در کشور، اظهار داشت: «اصفهان با تولید روزانه حدود #۷_هزار_تن_شیر_خام، به‌تنهایی تأمین‌کننده ۲۰ درصد از کل تولید شیر کشور است و علاوه بر تأمین نیاز داخلی استان، به ۱۵ استان دیگر نیز شیر خام ارسال می‌کند.»

جعفری این موفقیت را مرهون هم‌افزایی میان دانشگاه و صنعت دانست و افزود: «ارتباط مؤثر با دانشگاه‌های معتبر، بهره‌گیری از کارشناسان متخصص، حضور سرمایه‌گذاران مطمئن و هماهنگی تنگاتنگ با سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل دامپزشکی، از ارکان اصلی این دستاورد بزرگ است.»

نفوذ دانش؛ محرک اصلی صنعت گاوداری در برابر تحریم‌ها

مدیرعامل اتحادیه دامداران اصفهان با اشاره به آمارهای بهار ۱۴۰۵ تصریح کرد: «۸۰ درصد شیر تولیدی استان توسط ۵۰۰ واحد صنعتی و ۲۰ درصد مابقی در واحدهای کوچک روستایی تولید می‌شود.»

وی در ادامه با تأکید بر نقش حیاتی علم در این حوزه گفت: «نفوذ دانش در صنعت #پرورش_گاو_شیری، ایران را در رتبه‌های بالای جهانی قرار داده است. امروز با تکیه بر همین دانش، توانسته‌ایم علی‌رغم فشارهای ناشی از تحریم‌ها و آزادسازی نهاده‌های دامی، همچنان جایگاه صادراتی خود را حفظ کنیم.»

ارزآوری۱.۴ میلیارد دلاری در افق پیش رو

عفری با بیان اینکه صنعت شیر در سال گذشته یک میلیارد دلار ارزآوری برای کشور به همراه داشته است، ابراز امیدواری کرد: «با توجه به تخصیص یک میلیارد دلار ارز به حوزه پرورش گاو شیری و پتانسیل‌های موجود، پیش‌بینی می‌شود این رقم در آینده نزدیک به ۱.۳ تا ۱.۴ میلیارد دلار افزایش یابد.»

این همایش که با هدف بررسی جایگاه شیر در سبد سلامت خانوار و نقش آن در تحقق #اقتصاد_مقاومتی برگزار شد، بر تداوم حمایت از واحدهای صنعتی و کوچک برای تثبیت جایگاه ایران در بازارهای جهانی تأکید کرد.

 

عباس علی‌آبادی وزیر نیرو در حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به روند مصرف انرژی در کشور:

در حال حاضر کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی مصرف را مشاهده می‌کنیم؛ این در حالی است که با توجه به شرایط موجود باید انتظار افزایش مصرف را داشته باشیم.مردم در مدیریت مصرف همراهی خوبی داشته‌اند و این همکاری در کاهش میزان مصرف کاملاً مشهود است.

در حال حاضر کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی مصرف را مشاهده می‌کنیم؛ این در حالی است که با توجه به شرایط موجود باید انتظار افزایش مصرف را داشته باشیم.

 

به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از خبرگزاری توانیر در این جلسه، آخرین داده‌های بهره‌برداری و گزارش‌های شرکت‌های تابعه درباره روند مصرف برق کشور ارائه و وضعیت پیک ثبت‌شده با سناریوها و پیش‌بینی‌های انجام‌شده مقایسه شد. 

همچنین وضعیت مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شناسایی ساعات و روزهای بحرانی و ارزیابی عملکرد مدل‌های پیش‌بینی بار از موضوعات اصلی دستور کار بود تا تصمیم‌گیری‌ها بر مبنای اطلاعات دقیق و به‌روز انجام شود.

تمرکز بر مدیریت مصرف و پاسخگویی بار

بخش مهمی از نشست به مرور اقدامات اجرایی مدیریت مصرف اختصاص داشت. در این چارچوب، آخرین وضعیت برنامه‌های پاسخگویی بار و میزان تحقق اهداف هر برنامه مورد بررسی قرار گرفت.  

همچنین موضوع همکاری صنایع در جابه‌جایی بار در ساعات اوج، به‌عنوان یکی از مؤثرترین ابزارهای کنترل پیک، مطرح و گزارشی از روند مشارکت صنایع و آثار آن بر کاهش فشار شبکه ارائه شد.

در ادامه، طرح‌های تشویقی ویژه مشترکان خانگی، تجاری و کشاورزی و میزان مشارکت حاصل از اجرای هر طرح ارزیابی و نقاط قوت و قابل‌بهبود آن بررسی شد. در همین راستا، اثربخشی اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی عمومی نیز به‌عنوان یک عامل مکمل برای کاهش مصرف غیرضروری در ساعات اوج، مورد توجه قرار گرفت.

سنجش آمادگی شبکه و تحلیل خاموشی‌ها و حوادث

در بخش دیگری از این جلسه، شاخص‌های آمادگی فنی شبکه قبل از ورود به فصل تابستان و دوره‌های پیک بررسی شد. وضعیت پست‌ها، خطوط و ترانسفورماتورها، میزان آمادگی تجهیزات، اقدامات پیشگیرانه و روند پایش میدانی از جمله مواردی بود که گزارش آن ارائه شد.

همچنین حوادث و خاموشی‌های رخ‌داده طی روزهای اخیر تحلیل و درباره راهکارهای کاهش ریسک، افزایش پایداری و ارتقای سرعت واکنش تیم‌های عملیاتی تصمیم‌گیری شد.

بر اساس جمع‌بندی این نشست، با استمرار پایش‌های میدانی و داده‌محور، تقویت برنامه‌های مدیریت مصرف و حفظ آماده‌باش عملیاتی در شبکه، راهبرد عبور پایدار از اوج بار ۱۴۰۵ با تمرکز بر کاهش فشار بر شبکه و افزایش تاب‌آوری زیرساخت‌ها دنبال خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون) محمد اله‌داد در حاشیه برگزاری دومین مانور سراسری مدیریت هوشمند تلفات انرژی برق، با اشاره به اینکه مقابله با برق‌دزدی صرفاً یک اقدام انضباطی نیست، بلکه اقدامی در جهت صیانت از حقوق عمومی، جلوگیری از تحمیل هزینه به مشترکان قانون‌مدار و حفظ پایداری شبکه است، اظهار داشت: انشعابات غیرمجاز، استفاده از ماینرها، دستکاری کنتورها و برداشت همزمان غیرقانونی آب و برق، از عوامل اثرگذار بر افزایش تلفات و فشار بر شبکه برق کشور به شمار می‌روند.

مدیرعامل توانیر با بیان اینکه در برخی موارد، برق خریداری‌شده خارج از چارچوب پروانه بهره‌برداری و مجوزهای صادره مورد استفاده قرار می‌گیرد، تأکید کرد: در صورت شناسایی تخلف و طی شدن مراحل قانونی، موضوع از مسیر مراجع قضایی پیگیری می‌شود و در مواردی که حکم و دستور قضایی صادر شود، ابطال دائم انشعاب نیز می‌تواند در زمره اقدامات بازدارنده قرار گیرد.
اله‌داد افزود: در مواردی مانند بهره‌برداری غیرمجاز از برق در واحدهای کشاورزی، دامداری، صنعتی یا استفاده از برق یارانه‌ای برای استخراج رمزارز، ضمن جمع‌آوری تجهیزات غیرمجاز و صدور صورتحساب‌های مربوط به مصرف و خسارت، رسیدگی قضایی و تصمیم‌گیری نهایی بر اساس نظر مراجع ذی‌صلاح دنبال خواهد شد.
وی یادآور شد شرکت‌های توزیع برق در استان‌ها موظف‌اند با تقویت پایش‌ها و همکاری ضابطان، روند شناسایی و برخورد قانونی با این تخلفات را با جدیت دنبال کنند.
 
تمرکز بر پایش هوشمند در بخش کشاورزی و صنعتی
مدیرعامل توانیر با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای کنترل مصرف، گفت: حدود ۲۴۰ هزار کنتور هوشمند در بخش کشاورزی نصب شده تا مصرف بر اساس پروانه‌های صادره مدیریت شود، با این حال گزارش‌های از دستکاری تجهیزات اندازه‌گیری و مدارهای فرمان هوشمند وجود دارد که مطابق مقررات با آن برخورد خواهد شد.
وی همچنین از شناسایی نزدیک به ۲۰۰ ترانس غیرمجاز در بخش کشاورزی خبر داد و افزود: این موضوع علاوه بر مصرف غیرقانونی برق، با برداشت غیرمجاز آب از منابع زیرزمینی نیز گره خورده و با جدیت رصد می‌شود. به گفته اله‌داد، ساماندهی مصرف برق واحدهای سیار و دستفروشان نیز از مسیر ایجاد سازوکارهای قانونی و نصب شمارنده‌های تجمیعی قابل پیگیری است.
 
 تاکید بر ایمنی، اخلاق حرفه‌ای و سلامت رویه‌ها
اله‌داد اجرای مانور مدیریت هوشمند تلفات را مکمل برنامه‌های جاری صنعت برق دانست و اظهار کرد: هوشمندسازی، کنترل مصارف غیرمتعارف و کاهش تلفات از محورهای اصلی برای حفظ پایداری شبکه در روزهای گرم پیش‌رو است.
وی با تاکید بر ضرورت رعایت ایمنی نیروهای عملیاتی گفت: عملیات میدانی شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز می‌تواند مخاطراتی داشته باشد، از این رو حفظ جان نیروهای اجرایی اولویت دارد. وی همچنین رعایت کرامت انسانی و شئونات حرفه‌ای در مواجهه با شهروندان را ضروری دانست.
 
برخورد با تخلفات احتمالی درون‌سازمانی
مدیرعامل توانیر در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: اگر مشخص شود فردی از کارکنان صنعت برق در ایجاد، وصل یا پشتیبانی از انشعابات غیرمجاز نقش داشته، مطابق ضوابط و تاکید وزارت نیرو با این موضوع برخورد خواهد شد. در مقابل، حمایت از نیروهای اجرایی و پرداخت به‌موقع مطالبات و پاداش عوامل موثر در کشف و کاهش تلفات نیز مورد تاکید قرار گرفت.
اله‌داد در پایان با اشاره به نقش اطلاع‌رسانی و مشارکت عمومی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه استفاده غیرقانونی از انشعاب برق یا دستکاری تجهیزات اندازه‌گیری می‌توانند موضوع را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۱۲۱ گزارش دهند تا پس از بررسی، اقدامات قانونی لازم از مسیرهای رسمی و قضایی پیگیری شود.
  • جامعه
  • اقتصاد
  • فرهنگ و هنر
  • علم و پیشرفت
K2_AUTHOR_TEMPLATE زهره مختاری
یکشنبهب ظ+0330E_خرداد+0330Rخردادب ظ+0330_+0330Eخرداد+03:300ب ظ+0330E2
K2_AUTHOR_TEMPLATE زهره مختاری
یکشنبهب ظ+0330E_خرداد+0330Rخردادب ظ+0330_+0330Eخرداد+03:300ب ظ+0330E2
  به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابط عمومی مرتضی طلایی، عضو شورای مشورتی کمیته راهبری بازسازی و نوسازی نواحی آسیب‌دیده فولاد مبارکه با تشریح ابعاد فنی و استراتژیک بازگشت کوره شماره ۸ به مدار تولید پس از حملات اخیر، این دستاورد را نتیجه مستقیم ‌‌نگرش ...
K2_AUTHOR_TEMPLATE زهره مختاری
سه شنبهب ظ+0330E_خرداد+0330Rخردادب ظ+0330_+0330Eخرداد+03:300ب ظ+0330E2
  به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از اقتصاد بازار او در ادامه خطاب به استاندار اصفهان گفت: حضرت‌عالی بنده را می‌شناسید؛ نه اهل اغراق هستم و نه اهل تملق، اما بر اساس تجربه شخصی خود و فعالیت در استان‌های دیگر از جمله تهران، با رسانه‌هایی مواجه شده‌ام که در ...
K2_AUTHOR_TEMPLATE زهره مختاری
یکشنبهب ظ+0330E_خرداد+0330Rخردادب ظ+0330_+0330Eخرداد+03:300ب ظ+0330E2
  به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از معاونت ارتباطات شرکت مخابرات ایران تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شرکت مخابرات ایران و بانک مسکن با هدف توسعه همکاری‌های متقابل در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی، خدمات فناوری اطلاعات و ارتقای تعاملات بانکی و ارتباطی به امضا ...

پایگاه خبری و اطلاع رسانی

پایگاه خبری شهر اصیل بر اساس رویکرد خبری در حوزه های (سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هنری، اقتصادی، حوادث، فناوری، استانی، تکنولوژی و شهر و کلانشهر) تلاش دارد به‌ روزترین اخبار برخط را در اختیار علاقمندان به حوزه‌های خبری قرار دهد. اخباری که از منابع معتبر اخذ می گردد تا این اطلاع رسانی جامع و کامل، برای همگان در دسترس و مورد اعتماد باشد که امید است در این مسیر، موفق گام برداریم.
این پایگاه خبری متعلق به خانم زهره مختاری ملک آبادی می باشد.

آب و هوا

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب