سازمان تأمین اجتماعی با توسعه خدمات غیرحضوری، موفق به کسب رضایت ۸۶ درصدی بیمهشدگان و مستمریبگیران شده است.
این خدمات شامل ۶۷ خدمت غیرحضوری از طریق درگاه es.tamin.ir و اپلیکیشن «تأمین من» با ۵۳ خدمت است.
از زمان آغاز دولت چهاردهم، بیش از ۱۳۰ میلیون مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری و ۴۰ میلیون مراجعه به اپلیکیشن ثبت شده است.
تحول دیجیتال و اجرای طرحهای کلان مانند بیمه متمرکز، نسخه الکترونیک و یکپارچهسازی شعب، به کاهش هزینهها، ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مخاطبان کمک کرده است
این مسیر، گامی مؤثر در تحقق نظام تأمین اجتماعی دیجیتال و هوشمند است.