به گزارش پایگاه خبری شهر اصیل و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، مسعود احمدپور با اشاره به سالها تلاش برای اجرای پروژه SWAP گفت: «چندین سال است این پروژه کلید خورده، اما هیچگاه مانند امروز، همت مدیریت و همدلی اعضای شرکت برای تحقق آن وجود نداشته است. اجرای دقیق مقررات پروژه، برگ برنده ماست.»
وی با تأکید بر نقش مشتری در موفقیت تجاری پروژه افزود: «اصلی ترین نقش را در این پروژه از منظر تجاری، مشتری دارد.
باید نگاه ویژهای به جذب مشتری داشته باشیم.»
احمدپور ادامه داد: «پس از اجرای پروژه، باید به مرحله ارائه سرویس و جذب مشتری برسیم. زمانی به سوددهی خواهیم رسید که بتوانیم حداکثر خدمات را به مردم ارائه دهیم. برآورد تعداد مشتریان بالقوه و پتانسیل جذب در هر منطقه، تعیینکننده وضعیت مخابرات خواهد بود.»
معاون مشتریان خانگی شرکت مخابرات ایران با انتقاد از رویکرد منفعلانه در فروش گفت: «نباید منتظر باشیم مشتری برای خرید سرویس، به ما مراجعه کند؛ بلکه باید شبکه فروش حرفهای برای این سرویس ایجاد کنیم. امروز نیازی را پاسخ میدهیم که بسیاری از خانوادهها به آن نیاز دارند؛ اما ما سراغشان نرفتهایم.»
وی خواستار تشکیل تیمهای تخصصی تجاری در معاونتهای مناطق شد و افزود: «مباحثی چون آرپو، رضایت مشتری و تحلیلهای تجاری باید روزانه بررسی و ارزیابی شوند. تیمهای تجاری باید همزمان با تیمهای فنی پروژه SWAP فعالیت کنند.»
احمدپور در پایان تأکید کرد: «هدف نهایی تیم تجاری، رضایت مشترک است. باید تمام مراحل از بازاریابی تا خدمات پس از فروش با دقت طراحی شود. فعالسازی لایههای مختلف تجاری در مناطق و همزمانی اجرا و فروش، کلید موفقیت این پروژه خواهد بود.»
گفتنی است؛ در بخشی از جلسه صبح، مدیران و مسئولان مناطق مخابراتی به بیان مسائل، مشکلات و سوالات خود پیرامون پروژه SWAP پرداخته و معاونین شبکه و تجاری شرکت مخابرات ایران پاسخ ها و رهنمود های خود را ارائه دادند.