در نشستی که میان سعید زرندی، مدیرعامل گروه فولاد مبارکه و مجید قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد، برگزار شد، دو قطب صنعت و مالی کشور به بررسی مسیرهای تازه همکاری پرداختند؛ گفتوگویی که از جنس نشستهای تشریفاتی نبود و در آن، استراتژیهای کلان، تأمین مالی صنعت فولاد و سازوکارهای همافزایی و تعامل سازنده میان صنعت و نظام تأمین مالی در کانون توجه قرار گرفت.
این نشست، ترسیمگر آغاز فصلی تازه در روابط میان صنعت فولاد و شبکه مالی کشور به شمار میرود.
